Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Oblikujte vitaminski načrt


(stran 5 od 5)

Štirje vitaminski načrti za štiri življenjske sloge:

1. Žurerji

Ste družabni, vedno pripravljeni kaj pojesti in popiti s svojimi prijatelji? Da bi se spopadli z vsemi morebitnimi slabimi učinki vašega prazničnega življenjskega sloga, si zagotovite naslednjih pet dodatkov (četudi jih boste zaužili ob predjedi):

Vitamin C blaži simptome mačka in preprečuje učinke ponočevanja.

Koencim Q10 pomaga vzdrževati raven energije in preprečuje utrujenost.

Karnitin se bojuje proti učinkom alkohola in mastne prehrane.

Omega 3 maščobne kisline redčijo kri, zmanjšujejo tveganje za nastanek bolezni srca ter obenem spodbujajo imunsko delovanje in obnovo kože.

Česen pomaga preprečevati previsoko raven holesterola v krvi, ki jo lahko povzroči uživanje pretiranih količin mastne in sladke hrane

2. Zapečkarji

Lahko ste "izgubljeni" ob dobri knjigi ali prilepljeni pred televizijski ekran, lahko da okrevate po virozi & Toda dolgotrajno posedanje lahko vodi v debeljenje in nastanek srčnih bolezni, zlasti če zapečkarstvo spremlja še grizljanje nezdravih prigrizkov. Da se boste spopadli s sedečim življenjskim slogom, izberite naslednjih pet dodatkov:

Omega 3 maščobne kisline dovajajo kisik celicam, kar zmanjšuje občutek lenobnosti.

Bioflavonidi krepijo stene kapilar, kar zmanjšuje tveganje pred nastajanjem krvnih strdkov zaradi dolgotrajnega sedenja.

Česen znižuje raven glukoze in redči kri, kar tudi zmanjšuje možnost nastanka strdkov.

Folna kislina pomaga preprečevati srčne bolezni in blaži blago depresijo zaradi pomanjkanja telovadbe.

Krom uravnava raven krvnega sladkorja.

3. Deloholiki

Predvidevamo, da za vas ni nič lepšega kot ure in ure delati ter uživati v lastni ustvarjalnosti in dosežkih. Celo v takem pisarniškem raju lahko preobremenjenost pomeni preveč dobrih stvari, kar vam bo izželo zaloge energije in vas naredilo ranljive za prehlade in druge viroze. Naslednji dodatki vam bodo pomagali okrepiti moči in imunski odgovor:

Koencim Q 10 zagotavlja energijo, ki jo potrebujete.

B-kompleks spreminja hrano v energijo in se bojuje proti stresu.

Vitamin A je nujno potreben za krepitev imunski sistema.

Cink pomaga krepiti delovanje drugih hranil, potrebnih za imunski odgovor.

4. Vikend bojevniki

Radi kolesarite ali plavate, ste med pohodniki ali spadate med tiste, ki ljubijo nakupovanje & Če se na zaspano nedeljo sproščate tako, da se zaženete v telesno dejavnost, potrebujete dodatke, ki vam bodo zagotovili energijo za napore, a tudi za čas, ko boste od njih okrevali. Naslednjih pet dodatkov vam bo pomagalo premagati utrujenost, bolečine in na splošno doseglo, da bodo ponedeljkova jutra znosnejša:

Karnitin izboljšuje življenjsko moč in aerobno zmogljivost tako, da pomaga srcu učinkoviteje izrabljati kisik.

Kalcij krepi kosti in preprečuje zlome.

Omega 3 maščobne kisline pospešujejo okrevanje pri telesni utrujenosti.

Bromelain preprečuje vnetja zaradi preobremenjenosti in športnih poškodb.

Glukozamin varuje in krepi sklepe.

Kako dobiti, kar potrebujete?

Začnite z najnižjimi priporočenimi odmerki. Dodatki dajejo rezultate počasi, potem ko se celice obnavljajo. Če v enem mesecu ne opazite napredka, povečajte vnos in po nekaj tednih vnovič ocenite svoje počutje. Če dosežete skrajni odmerek brez rezultatov, postopno znižujte odmerek in poskusite z drugačnim pristopom. (Če opazite kakršnekoli neželene učinke, takoj prenehajte z jemanjem in se o svojem načrtu prehranskih dodatkov posvetujte s svojim zdravnikom.)

Kdaj dobiti, kar potrebujete?

Jemanje dodatkov s hrano povečuje njihovo absorpcijo in pomaga preprečevati prebavne motnje. Toda nikar jih ne odplaknite s kavo ali čajem ti pijači sta diuretika, ki lahko izločita velik del vodotopnih vitaminov. Telo lahko vsakič uporabi samo določeno količino hranil in višji odmerki morajo biti razdeljeni čez dan. Ko se boste počutili bolje, vas bo morda mikalo, da bi preskočili kak dan ali v celoti prenehali jemati dodatke: vaše telo bo uporabilo nakopičene hranilne snovi, toda zaloge se bodo kmalu izrabile.

Zakaj dobiti, kar potrebujete?

Dodatki so nadgradnja zdravi prehrani, ne pa njen nadomestek. Toda če ste preveč zaposleni, naporno telovadite ali telovadite z daljinskim upravljalnikom, lahko poiščete dodatke, ki vam bodo pomagale zapolniti vrzeli.




Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd