Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Hrana, ki jo lahko grizljate brez slabe vesti

Pokovka je ena najbolj zdravih in najmanj kaloričnih grickalic, kar jih je.
Pokovka je ena najbolj zdravih in najmanj kaloričnih grickalic, kar jih je. (Foto: Shutterstock)

Čeprav je porcija hrane, ki jo uživamo, zelo pomembna za ohranjanje telesne teže, obstajajo zdrava živila, ki vas lahko nasitijo, bogata pa so z vitamini in minerali. Pa ne govorimo o zeleni solati brez soli in kisa, temveč o okusnih zalogajih, ki jih lahko mirno grizljate brez slabe vesti.
1. Pokovka – verjeli ali ne, je to ena najbolj zdravih in najmanj kaloričnih grickalic, kar jih je. Pri tem ne mislimo tistih z okusom masla ali sira, marveč na klasična zrna koruze pokovke, ki jih sami razpokate v ponvi z nekaj kapljicami olja in jih osolite. Pokovka vsebuje minimalno kalorij in veliko vlaknin, ki so dobre za prebavo. Če jih želite dodatno začiniti, dodajte malce paprike v prahu, čilija ali popra.

2. Kisle kumarice – skoraj ga ni človeka, ki ne bi maral kislih kumaric, še zlasti tistih domačih, ki še vedno hrustajo. Skodelica kislih kumaric vsebuje le 16 kalorij, zato je to hrana, ki jolahko jeste na katerikoli dieti ob kateremkoli času in obroku tekom dneva.

3. Bučkin karpačo - če še niste, vsekakor poskusite bučkin karpačo, saj gre za izvrstno hrano, ki si jo lahko privoščite v (skoraj) neomejenih količinah. Bučke narežite na tanke kolobarje, potopite v limonin sok in jih pustite stati nekaj časa. Nato dodajte še kanček olivnega olja, soli in popra. Skrivnost je v limoninem soku, ki raztaplja maščobo, sam obrok pa ima zelo malo kalorij.

4. Ohrovtov čips – to je najbolj zdrava in okusna zamenjava za masten in kaloričen krompirjev čips. Gre za nizkokaloričen prigrizek, ki vas bo nasitil in ga lahko uživate po mili volji. Priprava? Očistite ohrovtove liste, odstranite debelejše rebro na sredini in natrgajte na majhne koščke. Osolite, premažite z malo olivnega olja in raztrosite po pekaču ter pecite v pečici okoli 10 minut oziroma dokler robovi ne porumenijo in se listi ne posušijo. Ta zdrav čips je zelo okusen in ga lahko jeste kadar koli v dnevu.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

prigrizek

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.