Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

ponedeljek, 11. november 2019

To jesen jejmo sezonsko zelenjavo

Zelenjava je zelo pomemben del naše prehrane, saj je bogat vir vitaminov, mineralov in antioksidantov, s katerimi pripomoremo k večji odpornosti našega imunskega sistema. Pozno jeseni je priporočljivo jesti zelje, radič, korenček, cvetačo, por, česen, čebulo, zeleno, brokoli in rukolo. več
petek, 01. november 2019

Hrana za boljše delovanje možganov

Polnozrnata žita – Vaši možgani za delovanje potrebujejo energijo, kar v prevodu pomeni zadostno količino in redno oskrbo z glukozo. To lahko dobite s polnovrednimi žiti, ki imajo nizek glikemični indeks, kar pomeni, da se bo glukoza počasi sproščala v sistem. Mastne ribe – Esencialnih maščobnih kislin naše telo ne tvori samo, zato jih moramo vnašati … več
petek, 25. oktober 2019

Okrepimo otrokov imunski sistem

Imunski sistem otrok se krepi z zdravo hrano, gibanjem na svežem zraku, dovolj kakovostnega spanca in igro. Otrok potrebuje veliko vitaminov in mineralov, zato naj bo njegova prehrana raznovrstna – z veliko svežega sezonskega sadja in zelenjave ter manj sladkarij in mastne hrane. Jejte domačo, sezonsko hrano, brez industrijsko pripravljenih živil in … več

Rss Članki s področja »Zdrav način prehrane«

sreda, 09. oktober 2019

Jeseni si privoščite buče

Ko pomislimo na jesen, ne moremo mimo buč. Bučno meso je bogato z vitaminom C, betakarotenom – provitaminom A, vitaminom B6, folatom in kalijem. Poleg … več
ponedeljek, 23. september 2019

Hrana za otroške možgane

Od rojstva do tretjega leta se v otroških možganih sinapse in dendriti najhitreje razvijejo, nastane do tri tisoč trilijonov povezav. Razvoj je dvakrat … več
ponedeljek, 09. september 2019

Ste za spremembo?

Prehrana in zdravje. Temi, ki sta zadnje čase vse bolj popularni. Ali sta prehrana in zdravje res tako tesno povezana? Odgovor na to vprašanje je vsekakor … več
sreda, 04. september 2019

Hruške spadajo med najbolj varne sadeže

Hruške so odličen vir vitamina C, zaradi česar krepijo imunski sistem in ščitijo pred prehladi. Veliko vlaknin izboljšuje delovanje prebavnega sistema … več
sreda, 28. avgust 2019

Hrana, ki jo lahko grizljate brez slabe vesti

Čeprav je porcija hrane, ki jo uživamo, zelo pomembna za ohranjanje telesne teže, obstajajo zdrava živila, ki vas lahko nasitijo, bogata pa so z vitamini … več