Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Športne aktivnosti v prostem času

Dobro je, da vaš prosti čas izkoristite tudi za gibanje in se posvetite športnim aktivnostim. Te so lahko tudi skupinske - z družino ali prijatelji se na primer odpravite na pohod, kolesarjenje, odigrate kakšno igro z žogo (rokomet, nogomet, košarka, odbojka ...). Vsak lahko najde zase šport, ki mu ustreza. Odličen razlog za gibanje je tudi tek, ki ga prav tako lahko izvajate v družbi. Morda se skupaj odpravite na kopanje, izlet s kolesi, vzpon na bližnji hrib, uro aerobike, raziščete mestne znamenitosti … Tudi ples je dobra telesna vadba. Lahko se udeležite kakšnega plesnega tečaja ali vadbe pilatesa in joge.
Plavanje utrjuje vzdržljivost in krepi dihalni sistem. Pri vadbi delajo mišice celotnega telesa, zato lahko predstavlja popolno rekreacijo. Priporočljivo je tudi za tiste, ki se želijo znebiti odvečnih kilogramov. 
                                                                                                    
Tek je primeren za vse, čeprav ga strokovnjaki odsvetujejo tistim, ki so pretežki. Vpliva na razvoj vzdržljivosti, razgiba celotno telo, ohranja vitalnost, izboljšuje dihalni in srčno-žilni sistem, je poceni in preprosta vadba. Pri teku porabimo veliko energije in se dobro prepotimo.    

Kolesarjenje je ravno tako koristno kot tek, vendar pri tem potrebujemo še kolo, ostalo opremo in več časa. Z njim razvijamo moč in vzdržljivost, krepimo predvsem mišice nog, vplivamo na srčno-žilni in dihalni sistem.         
                                                                                               
Rolanje dobro vpliva na razvoj ravnotežja in koordinacije. S to vadbo krepimo mišice nog in zadnjice. Vzdržljivost urimo le pri intenzivnem in dolgotrajnem rolanju.    
                                                 
Pilates je koristen za razvijanje gibljivosti in krepitev dihalnega sistema. Z vajami krepimo tudi vse mišice in zavestno vplivamo na pravilno telesno držo pri hoji in sedenju. Je primeren šport za vse zdrave športnike in športnice.             
                                                                                       
Pohodništvo vpliva na vzdržljivost in srčno-žilni sistem. Pri hoji so aktivne vse mišice, predvsem noge. Potrebno je imeti kakovostno obutev in tekočino.      
                                                               
Ples je primeren za vsakogar, saj obstaja veliko različnih vrst plesa. Vpliva na koordinacijo gibanja, razvoj ritmičnosti, pomaga pri pravilni drži, razvija vzdržljivost. Vpliva na dobro počutje. Pri vadbi sodeluje veliko mišic, predvsem mišice rok in nog pa tudi trebuha.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

rekreacija , prosti čas , šport , izbira rekreacije

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.