Vitalna vaja za vrat

(Foto: Grega Žunič)

Čezmerna obremenjenost in stres ter sedeč življenjski slog pustijo posledice na skeletno-mišičnem sistemu – bolečina v križu in vratu je le ena od njih. Tovrstne težave najlaže odpravimo z rednimi preprostimi vajami, ki jih lahko izvajamo vedno in povsod.

Tokrat vam predstavljamo nekatere od številnih razteznih vaj za hrbtne in vratne mišice:

1. Pomembno! Vse vaje izvajajte tako, da ne boste čutili bolečin. Če nastopi bolečina, takoj prenehajte.

2. Z levico počasi in nežno potisnite glavo proti levi rami, in sicer do točke, ko v mišicah začutite napetost. Položaj zadržite deset sekund.

3. Vajo ponovite še na desni strani.

4. Konice prstov obeh dlani postavite pod brado in glavo potisnite navzgor. V tem položaju ostanite deset sekund.

5. Z obema rokama se primite za zatilje in glavo potisnite navzdol. Tudi v tem položaju ostanite deset sekund.

Svetlana Novak

Svetlana Novak diplomirana medicinska sestra

Postavi vprašanje

Roman Paškulin

dr. Roman Paškulin dr. med. terapevt medicinske hipnoze


Postavi vprašanje

Marko Hočevar

prof. dr. Marko Hočevar dr. med. spec. splošne in onkološke kirurgije

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki