Vitalna vaja za vrat

(Foto: Grega Žunič)

Čezmerna obremenjenost in stres ter sedeč življenjski slog pustijo posledice na skeletno-mišičnem sistemu – bolečina v križu in vratu je le ena od njih. Tovrstne težave najlaže odpravimo z rednimi preprostimi vajami, ki jih lahko izvajamo vedno in povsod.

Tokrat vam predstavljamo nekatere od številnih razteznih vaj za hrbtne in vratne mišice:

1. Pomembno! Vse vaje izvajajte tako, da ne boste čutili bolečin. Če nastopi bolečina, takoj prenehajte.

2. Z levico počasi in nežno potisnite glavo proti levi rami, in sicer do točke, ko v mišicah začutite napetost. Položaj zadržite deset sekund.

3. Vajo ponovite še na desni strani.

4. Konice prstov obeh dlani postavite pod brado in glavo potisnite navzgor. V tem položaju ostanite deset sekund.

5. Z obema rokama se primite za zatilje in glavo potisnite navzdol. Tudi v tem položaju ostanite deset sekund.

Nevio Medved

Nevio Medved dr. med. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

Postavi vprašanje

Peter Topić

Peter Topić univ. dipl. soc. del., TAP, CSAT zasvojenost s seksualnostjo, seksualna anoreksija, druge nekemične zasvojenosti, čustveni incest

Postavi vprašanje

Vojko Kanič

prim. doc. dr. Vojko Kanič dr. med. spec. kardiologije, vaskularne in interne medicine

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki