Vitalna vaja za odpravljanje napetosti

(Foto: Grega Žunič)

Zaradi stalnega sedečega položaja v službi, šoli in doma in stalnega stresa smo lahko bolj napeti v hrbtnih, vratnih in stegenskih mišicah.

Ta napetost lahko povzroči neudobje, nas dela še bolj nesproščene in nervozne. V takih trenutkih si vzemite odmor, se za nekaj trenutkov osredotočite le na dihanje in se osvobodite napetosti s spodaj opisano vajo.

1. Stopala postavite široko in naredite predklon.
2. Z roko se dotaknite nasprotnega stopala, drugo roko pa iztegnite nad sabo.
3. Izmenično se dotikajte stopal z levo in desno roko (20 ponovitev).

Zaradi stalnega sedečega položaja v službi, šoli in doma in stalnega stresa smo lahko bolj napeti v hrbtnih, vratnih in stegenskih mišicah.

Ta napetost lahko povzroči neudobje, nas dela še bolj nesproščene in nervozne. V takih trenutkih si vzemite odmor, se za nekaj trenutkov osredotočite le na dihanje in se osvobodite napetosti s spodaj opisano vajo.

1. Stopala postavite široko in naredite predklon.
2. Z roko se dotaknite nasprotnega stopala, drugo roko pa iztegnite nad sabo.
3. Izmenično se dotikajte stopal z levo in desno roko (20 ponovitev).

Jurica Ferenčina

Jurica Ferenčina dr. med. spec. družinske medicine

Postavi vprašanje

Simona Sanda

Simona Sanda uni. dipl. psih. spec. klinične psihologije

Postavi vprašanje

Andrej Repež

asis. dr. Andrej Repež dr. med. spec. plastične, rekonstruktivne in estetske kirurgije

Vsi Viva strokovnjaki