Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Magičnih 300 kalorij za izgubljanje telesne maščobe


(stran 4 od 4)


Steper


Enakomerna obremenitev

Način vadbe                     Hitrost         Celotni čas
Srednja hitrost                 80 SPM         36 minut

Intervalna vadba

Interval 1                                                                                        
2 minuti (80 SPM)

Interval 2
2 minuti (90 SPM)   

Število intervalov: 8
Celotni čas: 32 minut


Navodila za varno in učinkovito vadbo

Pravilna drža: Med korakanjem ohranjajte dobro držo. V bokih se rahlo nagnite naprej. Da se boste izognili poškodbam spodnjega dela hrbta in da bo štetje porabljenih kalorij "pošteno", se ne opirajte na ogrodje. Nanj se, če je potrebno, naslonite le z blazinicami prstov, še bolje je, če se roke prosto gibljejo ob telesu. Če ste na steperju prvič, boste najverjetneje imeli težave z ravnotežjem, zato se držite za ogrodje oziroma ročaje, vendar to skušajte postopoma opustiti.

Tehnika korakanja: Večina steperjev izračunava porabo kalorij glede na standardni korak, ki v globino meri od 20 do 25 centimetrov. Izogibajte se zelo kratkim, hitrim korakom in "poskakovanju" z ene na drugo stran – raje se posvetite stiskanju pedal. Ne korakajte tako močno in globoko, da bi se pedala dotaknila tal. Pedal stiskajte predvsem s sprednjim delom stopala in pri tem obdržite vse stopalo na pedalu.
Hitrost korakanja merimo v korakih na minuto (SPM).

Poraba kalorij: Tako kot pri hoji in teku velja pravilo: hitreje ko korakate, več kalorij porabite; težji ko ste, več kalorij porabite.





Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd