Po telesnem naporu se sprostite z masažo

  • SZ
  • sreda, 24. februar 2010
(Foto: Jupietrimages)

Preberite, kako si lahko sami pomagate sprostiti mišice po telesnem naporu z masažo.

Po telesnem naporu ali za sprostitev je za mišice blagodejna masaža z oljem, ki ga lahko pripravimo sami, lahko pa si pomagamo s kupljenimi geli in masažnimi olji, posebej namenjenimi za uporabo po športnih dejavnostih. Nežno se zmasiramo, nato pa se pokrijemo ali oblečemo in počivamo še nekaj minut.

Geli in masažna olja so najučinkovitejši, če vsebujejo mentol (hladi in osvežuje), kafro (antirevmatik in analgetik), evkaliptus (antirevmatik in antiseptik), rožmarin (pospešuje krvni obtok in poživlja delovanje podkožnih tkiv).

Pripravite si masažno olje
Zmešajte olje brina, rožmarina, sivke in limone, ki bodo pospešila prekrvavitev. Uporabite 10 kapljic brinovega olja, 10 kapljic rožmarinovega olja, 5 kapljic sivkinega olja in 5 kapljic limoninega olja. Zmešajte s 30 ml olivnega olja ali olja jojobe.
… ali kopel
15 kapljic rožmarinovega olja in 10 kapljic evkaliptovega olja zmešajte z lončkom smetane. Voda naj ima 39 stopinj Celzija. Uživajte 20 minut.
Mojca Cepuš

Mojca Cepuš svetovanje o prehrani Svetovalka za zdravo prehrano in hujšanje, certificirana nutricistka.

Katja Arko Kampuš

Katja Arko Kampuš dr.dent.med. spec. ortodont

Postavi vprašanje

Luka Hren

Luka Hren diplomirani kineziolog in gibalni terapevt Diplomirani kineziolog, Fakulteta za šport, magistrski študij Kinezioterapija

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki