Na telovadbo tudi, ko ste bolni?

  • TK
  • nedelja, 28. april 2019
Če imate le zamašen nos, boleče grlo ali sinuse zdravniki svetujejo, da vam telovadba zmerne intenzivnosti ne bo škodovala.
Če imate le zamašen nos, boleče grlo ali sinuse zdravniki svetujejo, da vam telovadba zmerne intenzivnosti ne bo škodovala. (Foto: Shutterstock)

Telovadba je odlična zaščita pred prehladom in gripo, saj redna aerobna vadba, kot so tek, hitra hoja, kolesarjenje ali aerobika, krepi vaš imunski sistem ter prepolovi tveganje za bolezni.

Da bi se zaščitili pred gripo in prehladom, bi morali vaditi vsak dan ali vsaj vsak drugi dan od 30 do 45 minut. Naš imunski sistem potrebuje aktivnost, da bi dobro deloval. Vsakič, ko telovadimo, spodbudimo cirkulacijo in ustvarjanje celic. Kaj pa, ko zbolimo? Ali je tudi tedaj dobro telovaditi?

Znanstveniki trdijo, da v primeru gripe ali katere druge virusne okužbe, ki povzroča vročino, ni dobro vaditi, saj to še dviguje telesno temperaturo in izčrpa telo, kar je zelo po godu povzročiteljem bolezni. V tem primeru je potrebno mirovanje, počivanje ter vnos zadostne količine tekočine.

Če imate le zamašen nos, boleče grlo ali sinuse pa zdravniki svetujejo, da vam telovadba zmerne intenzivnosti ne bo škodovala in vam utegne le koristiti.
Karin Sernec

asis. dr. Karin Sernec dr. med. psihiatrinja in psihoterapevtka

Postavi vprašanje

Lara Pezdir Podbregar

Lara Pezdir Podbregar mag.farm. P3 Professional licenciran svetovalec

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki