Rekreacija v naravi krepi optimizem

  • TK
  • ponedeljek, 25. marec 2019
Teka ali hoja po stopnicah vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice.
Teka ali hoja po stopnicah vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice. (Foto: Shutterstock)

Koristi vadbe na prostem so večkratne, saj rekreacija na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem in krepi voljo. Izpostavljanje prijetnim sončnim žarkom spodbuja sintezo vitamina D, umirja celoten organizem ter usklajuje biološki ritem, ki je pomemben za pravilno delovanje centralnih organov.

Če za trening pod vedrim nebom izberete park ali igrišče blizu svojega doma, lahko za rekvizite uporabite klopi, drevesa, veje, panje, otroška igrala … Cilj naj bo raztezanje celega telesa, zato izbirajte sestavljene vaje, ki zahtevajo aktivacijo vseh večjih mišičnih partij, kot so noge in hrbet.

Pred vsako vadbo je nujno, da telo ogrejete in pripravite na napor: najbolje je v ta namen 15 minut hitre hoje. Nato na klopci naredite skleco ali dve in trebušnjak, na vejo drevesa se lahko obesite in vadite dvig nog, na trati naredite počep in izpadni korak. Če vam je to prelahko, poskusite izpadni korak v gibanju ali pri izpadnem koraku stopite na klopco. Tudi počepi imajo veliko različic, eden najbolj koristnih objektov za trening pa so stopnice. Hoja po njih vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice.
Petra Može

Petra Može univ. dipl. soc. del.

Postavi vprašanje

Mirjam Toporiš Božnik

mag. Mirjam Toporiš Božnik certificirana apiterapevtka in NLP praktik hipnoze

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki