Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Rekreacija v naravi krepi optimizem

Teka ali hoja po stopnicah vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice.
Teka ali hoja po stopnicah vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice. (Foto: Shutterstock)

Koristi vadbe na prostem so večkratne, saj rekreacija na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem in krepi voljo. Izpostavljanje prijetnim sončnim žarkom spodbuja sintezo vitamina D, umirja celoten organizem ter usklajuje biološki ritem, ki je pomemben za pravilno delovanje centralnih organov.
Če za trening pod vedrim nebom izberete park ali igrišče blizu svojega doma, lahko za rekvizite uporabite klopi, drevesa, veje, panje, otroška igrala … Cilj naj bo raztezanje celega telesa, zato izbirajte sestavljene vaje, ki zahtevajo aktivacijo vseh večjih mišičnih partij, kot so noge in hrbet.

Pred vsako vadbo je nujno, da telo ogrejete in pripravite na napor: najbolje je v ta namen 15 minut hitre hoje. Nato na klopci naredite skleco ali dve in trebušnjak, na vejo drevesa se lahko obesite in vadite dvig nog, na trati naredite počep in izpadni korak. Če vam je to prelahko, poskusite izpadni korak v gibanju ali pri izpadnem koraku stopite na klopco. Tudi počepi imajo veliko različic, eden najbolj koristnih objektov za trening pa so stopnice. Hoja po njih vam bo pomagala oblikovati noge in zategniti zadnjične mišice.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

rekreacija

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

21. 04. 2019 10:00:33
Če za trening pod vedrim nebom izberete park ali igrišče blizu svojega doma, lahko za rekvizite uporabite klopi, drevesa, veje, panje, otroška igrala