Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Veliki Bodifit izziv v sodelovanju z Vivo končan!

Preverite, kdo je zmagovalec in s kakšnimi rezultati se lahko pohvalijo finalisti

Pa smo prišli do konca velikega Bodifit izziva, ki ga je izpeljal Bodifit na vseh svojih petih centrih v Sloveniji v obdobju od januarja do aprila. Vadeči so se na fitnesu vztrajno potili pod budnim očesom Bodifit strokovnjakov, obiskovali so Bodifit + programe ter skupinske vadbe, redno pa so uporabljali vrhunske izdelke linije FitWay kot pomoč pri preoblikovanju telesa. In rezultati? Pri velikih finalistih enostavno osupljivi. Oglejte osupljive fotografije prej/potem ter rezultate vrhunske medicinsko-diagnostične naprave za merjenje sestave telesa InBody.
Pa zmagovalec? V zelo težkem izboru med vsemi finalisti je velika zmagovalka postala Barba Tramšek, ki je za nagrado prejela Bodifit Zlati paket (neomejen obisk fitnesa, skupinskih vadb, hidrogimnastike in FIT treninga)!

Mnenje udeleženke: Barba Tramšek

Nisem več rosno mlada. Čeprav sem se rekreativno pred leti že ukvarjala s športom, sem v akciji Preoblikovanja telesa dobila veliko. Zato se mi zdijo te akcije nujno potrebne in jih popolnoma podpiram. Najprej želim izpostaviti osebnega trenerja Jerneja Teraša, ki me je uvedel v fitnes. Nikoli si nisem mislila, da lahko v fitnesu toliko narediš za svoje telo. Njegov profesionalni in strokovni pristop je resnično izjemen. Prisluhnil je in vedel, kako ravnati, ko mi je vaja predstavljala težavo. Ko sem pričela z intenzivnejšimi vadbami, so se pojavile bolečine v kolenih. Ko sem mu povedala o teh težavah, je takoj prilagodil urnik vadb tako, da se je stanje popravilo in sem lahko normalno »delala« naprej.

Glede hrbtenice in gibljivosti sem veliko pridobila, ker je bilo Jernejevo vodilo »najprej zdravje hrbtenice«. Še en dokaz izboljšanja stanja: minulo soboto sem sadila krompir, hrbtenica me ni popolnoma nič bolela. Ko sem to počela prejšnja leta, so me vedno spremljale bolečine v hrbtu. In zato sem po njegovih navodilih redno obiskovala Pilates. Vesela sem, da me je vključil v večino skupinskih vadb, ker so zanimive, pestre in učinkovite. Je pa res, da je veliko odvisno tudi od posameznika, koliko se trudi delati pravilno in koliko zmore.

Potek mojega vadbenega tedna v prvih dveh mesecih je bil približno takšen: ponedeljek kardio vadba, pozneje intervalni kardio ali Just fit, torek Pilates, pozneje Pilates in kardio, sreda Fit attack in Just fit, ob četrtkih sva imela običajno z osebnim trenerjem vaje z utežmi in brez za celo telo, ob petkih pa včasih Fit attack in Fitnes joga ali intervalni kardio … Vadbe, v katere me je vključeval, so se različno ponavljale in stopnjevale glede na moje zmogljivosti (na primer od začetka samo Just fit, nato Just fit in Fit attack ...). Vadbe, ki sem jih obiskala, so: Joga, Pilates, Fit attack, Just fit, Bodifit, Thai kick, Fit hrbtenica in Hiit effect.

Programi vadb so zanimivi, pestri in dobro denejo telesu. Izpostaviti moram programa pri vadbah Fit attack in Just fit, ki sta odlična, spremlja ju glasba, ki da dodano vrednost in te dvigne. In seveda Hiit effect, ki te neverjetno napolni z energijo! Zelo všeč mi je bila Joga pilates ob 7. uri zjutraj, dala je posebno noto dnevu, ki je bil pred mano ... Pohvaliti moram vse inštruktorice skupinskih vadb, ker so profesionalne, strokovne in pozitivne.

Jernejeva doslednost pri pregledu dnevnika prehrane mi je bila v veliko pomoč pri izgubi odvečne telesne teže in zmanjšanju maščobnih oblog. Moram priznati, da mi je prehranjevanje povzročalo največ preglavic, ker sem bila vajena jesti sladkarije, ki pa sem jih zdaj izključila. Z Jernejevo pomočjo sem našla ustrezno hrano, ki me je nasitila in zmanjšala željo po sladkem. K temu je pripomogel tudi izdelek PhD, in sicer dietni napitek PhD Diet Whey, ki mi ga je priporočal, ko se mi je zahotelo sladkarij. In tako sem pila z mlekom to fino čokoladno kremno »slaščico«. Potem res nisem več potrebovala drugih sladkarij, me je popolnoma potešil ta napitek. Za regeneracijo po vadbi sem uporabljala PhD PHARMA WHEY HT+ (proteini sirotke) okus čokolada-piškot. O super, popolnoma moj okus za sladkanje! Premagovanje težav pri hrani oz. vzdržnosti od sladkarij – z lahkoto.

InBody testiranje ni boleče. In tehtnica res ne pove toliko! To testiranje je nujno, saj prikaže dejansko stanje, kar je v začetku sicer kruto, a se je treba sprijazniti z realno sliko in tukaj najti motivacijo za naprej. Je pa odlično potem, ko ti pokaže, koliko manj je maščobe. Sem več kot zadovoljna! Prišla sem se znebiti odvečnih »obročev«. In sem se jih! Dobila pa sem še »drugo« hrbtenico! Izboljšala se mi je gibljivost celega telesa in pridobila na mišični masi, kar je vedno dobrodošlo. Moje telesno in mentalno počutje sta se bistveno izboljšala. Vesela sem, da sem bila vključena v to akcijo, čeprav je bilo kdaj tudi zelo naporno in naslednji dan boleče. Naučila pa sem se tudi, da je pomembno, kakšno pot ubereš do cilja! Jernej je zagotovo izbral pravo. Jaz bi verjetno začela na polno in potem bi »umrla«, ker ne bi zmogla več. Njegova zmernost in preračunljivost med zmožnostjo in zadanim ciljem se je izkazala za pravilno. Hvala!

Bodifit preoblikovanje sem že priporočila drugim zaradi uspeha, ki sem ga dosegla sama. Strokovni in osebni pristop pri preoblikovanju sta nekaj najboljšega, kar se ti lahko zgodi. Hvala vsem!                         

Mnenje udeleženca: Matevž Nartnik

Moji začetki v fitnesu segajo v januar 2015. Visok sem 179 cm, takrat pa sem  tehtal 85 kilogramov. Na začetku preoblikovanja ter izziva sva z inštruktorjem Davidom opravila posvet. Opravila sva test na INBODY multifrekvenčni diagnostični napravi ter dodala še meritve obsegov in kožnih gub, s testom predklona sede pa izmerila prožnost mišic zadnje kinetične verige. Dotaknila pa sva se tudi prehrane, zame najbolj pomembnega dejavnika pri preoblikovanju.

Moj največji cilj in načrt je bil izgubiti odvečne kilograme, okrepiti mišice in izboljšati splošno telesno pripravljenost.
Pred pričetkom izziva žal nisem nikoli obiskoval  fitnesa, zato nisem imel nobenih izkušenj. Z vadbo za moč sem v uvodni fazi (30-dnevni mezocikel) vaje izvajal predvsem na trenžerjih (z nizko obremenitvijo), ki omogočajo boljši nadzor gibov in dobro fiksacijo trupa. V drugem mezociklu sem v glavnemu delu treninga dodal vaje s prostimi utežmi in na račun večjih obremenitev povišal vadbeni volumen.

Hkrati s treningom za moč (vsaj dvakrat na teden) sem trikrat na teden izvajal kardio trening na kolesu ali kombinirano na napravah, kot so eliptično kolo, simulator veslanja in tekalna steza. Zmeren in pravilno usmerjen kardiotrening je prispeval k povečanju aerobne moči in izboljšanju izgorevanja maščob, saj je bilo na voljo dovolj kisika, ki ga maščobe v procesu razgradnje do mehanske energije potrebujejo zelo veliko. Redno sem obiskoval tudi savno – finsko, IR ter turško. Savna ima številne učinke na zdravje. Je izvrstna metoda za čiščenje kože, saj vročina in para odpirata zamašene pore. Z znojenjem se iz telesa izločajo strupi in organizem se lahko hitreje obnavlja.

Glede prehrane sem sprejel pogumno odločitev: z jedilnika sem črtal kruh in testenine. Drugim ustaljenim prehranjevalnim navadam sem dodal merico (25 do 30 g) sirotkinih beljakovin po koncu vsake vadbene enote ter kombinacijo mešanice ogljikovih hidratov z nizkim glikemičnim indeksom, proteinske mešanice (sirotkine beljakovine, mlečne beljakovine, beljakovine rjavega riža …) ter mešanice vitaminov enkrat na dan (100 g, 370 kcal). Moja okvirna dnevna poraba energije je bila približno 2300 kcal. Tem potrebam sem z redno in raznoliko prehrano ter s prehranskimi dodatki v veliki meri tudi zadostil.

Moji rezultati po 3-mesečnem izzivu so zelo dobri, obseg pasu imam manjši za kar 9 centimetrov, odstotek maščobe v telesni strukturi pa se je s 30,9 odstotka zmanjšal na 24,5 odstotka (slabih 8 kilogramov maščobnega tkiva). Pri 76 kilogramih se je tudi test predklona v sedečem položaju izboljšal za nekaj centimetrov, zamaščenost notranjih organov pa se je občutno zmanjšala.

Skozi treninge z inštruktorjem Davidom sem spoznal da je življenje, če si športno aktiven, zelo lepo in enostavno – splošni rezultat je odlično počutje. Fizično pripravljenost čutim prav vsak dan, sedaj sem popolnoma drug človek. Moram pa priznati, da je včasih kar težko premagovati vse ovire. Ampak kjer sta volja in odločnost, so tudi rezultati.
Zato bi močno priporočal vsakomur, ki si želi spremembe v življenju, da obišče fitnes Bodifit. Če ima voljo in je odločen narediti spremembo – mu bo z Bodifitovo pomočjo zagotovo uspelo!

Mnenje udeleženke: Karmen Klasinc

Začela sem na polno. Najprej posvet s trenerjem Danijem, začetno InBody testiranje in rezultati, ki te postavijo na realna tla. Čeprav sem se vedno tolažila, da ni tako hudo, rezultati pokažejo obratno. Zamaščenost telesa je velika. S trenerjem sva naredila načrt vadbe in prehrane. Prve tri dni sem se komaj premikala po vsakem treningu v fitnesu, saj od poletja nisem nič telovadila. Prve tri tedne sem vadila šestkrat na teden in zelo pazila pri prehrani. Prvi mesec je bila moja aktivnost skoncentrirana predvsem na fitnes. Spoznavala sem naprave in se potila na njih. Dvakrat na teden sem obiskala tudi skupinske vadbe. Po vsaki vadbi sem spila napitek za regeneracijo PhD Pharma Whey HT+. Ker sem hotela hitre rezultate, sem se redno »merila« s tehtnico doma, kar pa me ni navdušilo, saj so se številke le redko premaknile. Ponovno testiranje po mesecu dni na InBody napravi je bilo bolj navdušujoče. Mišična masa je narasla, maščoba v telesu se je zmanjšala.

Po mesecu dni sem se začela udeleževati skupinskih vadb: Fitnes joga, Pilates, TNZ, Oblikovanje telesa, Just fit ... Skupinske vadbe so mi bile vedno bolj všeč. Čeprav sem kdaj prišla na vadbo brez energije, sem s pomočjo vaditeljev, ki so vodili te vadbe in nas navduševali, zelo hitro postala dobre volje in tisto uro dala vse od sebe.
Če pomisliš, koliko let si nabiral vse te kilograme, ti je kmalu jasno, da se jih ne moreš znebiti v treh mesecih. Je pa to dober začetek preobrazbe in spoznanja, da lahko veliko narediš zase, če pokažeš vsaj malo dobre volje in vztrajnosti.

Zahvaljujem se vsem zaposlenim na Bodifitu. Pomagali so mi pri pravilni izvedbi vaj na fitnes napravah, me vzpodbujali ter mi delili nasvete. Ne glede na to, kdo od trenerjev je bil v času mojega treninga na fitnesu, me je vedno popravil, če nisem imela poravnanega hrbta ... Če pa sem prišla na fitnes brez volje, so me spodbujali in vedno bili na voljo za napotke in nasvete. Še en dokaz več, da se da z dobro voljo veliko narediti. Predvsem pa gre velika pohvala vsem vaditeljem na skupinskih vadbah, ki so nas z dobro voljo in pozitivno energijo vedno „mučili“ za dobre rezultate.

Še enkrat hvala vsem zaposlenim na Bodifitu in reviji Viva, da sem se imela priložnost udeležiti te velike akcije preoblikovanje telesa. Bodifit sem že priporočila prijateljicam in tri že obiskujejo skupinske vadbe in so prav tako navdušene. Še en dokaz več, kako malo je treba, da naredimo nekaj zase. Če le dve ali tri ure televizije na teden zamenjamo s skupinsko vadbo ali fitnesom, bo počutje veliko boljše. Preizkušeno! Bodifit: vidimo se tudi v prihodnje!

Izvajalec Velikega preoblikovanja telesa je Bodifit društvo. Gre za največjo organizacijo na področju fitnesa, skupinskih vadb, pilatesa in osebnega trenerstva v Sloveniji. Bodifit deluje v 5-ih centrih po Sloveniji, in sicer v Mariboru (Studenci, Fontana, City) ter v Kamniku in Domžalah.

Bi tudi vi želeli narediti prvi korak na poti preoblikovanja vašega telesa? Kontaktirajte nas preko elektronske pošte na info@bodifit.net ali osebno na recepciji fitnes centrov.


Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

preoblikovanje telesa , fitnes

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.