Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Hujšanje ob pomoči skupinske vadbe


Čezmerna teža, preveč maščobe, težave s holesterolom, srcem in z ožiljem, preobremenjena hrbtenica in večne bolečine v križu … to so le nekatere nevšečnosti, s katerimi se vsakodnevno srečujemo. Naš življenjski slog je prilagojen predvsem vse zahtevnejšim delovnim razmeram, prehitremu življenjskemu ritmu in večnemu pomanjkanju časa – časa za posvečanje svojemu zdravju, gibanju in zdravi prehrani! V želji, da bi vsaj pred poletjem nekoliko preoblikovali telo, posegamo po vseh možnih pripomočkih in preparatih, s katerimi nas zasipavajo tisočeri oglasi, ki obljubljajo neverjetne rezultate v samo »nekaj minutah na dan«. Žal – ali pa bolje: to ni tako preprosto!
Delovanje našega telesa je namreč zapleteno, njegova sestava pa kompleksna, zato telo od nas zahteva, da se mu posvetimo celostno! Uravnotežena prehrana vsekakor pomeni levji delež pri doseganju tovrstnih ciljev, toda zgodba se s tem še ne konča.

Rekreacija, gibanje, vadba … to je ključno, če naj ohranimo telesno in duševno ravnovesje, se posvetimo svojim najšibkejšim točkam, krepimo najbolj izpostavljene dele telesa, sklepe, ter poleg videza poskrbimo še za dobro počutje. Poznamo številne oblike rekreacije, osebno pa priporočam kombinacijo različnih vadb (kardio vadba, vadba za moč, vadba za vdržljivost, body &mind).

Nabor skupinskih vadb je širok, delimo pa jih v naslednje skupine:
  • vadbe za oblikovanje telesa,
  • funkcionalne vadbe,
  • body & mind,
  • preventivne vadbe,
  • metabolični trening.

Česar ne morete izvajati sami oziroma na prostem, je priporočljivo izvajati pod strokovnim nadzorom inštruktorja v fitnes centru.

Ena od možnih oblik rekreacije je tudi vse bolj priljubljena skupinska vadba, pri kateri v večjih ali manjših skupinah dosegamo hitrejši napredek. Poudarek je na preventivi in pravilni, nadzorovani izvedbi vaj, vendar pa je pri taki vadbi motivacija na znatno višji ravni – skupaj namreč dosegamo višje cilje in se pri tem celo zabavamo.

Naj poudarim izgubljanje maščob; upoštevati je treba, da moramo poleg ustrezne prehrane poskrbeti tudi za aerobno vadbo ter za ustrezno aktivacijo mišičnih skupin, saj so mišice velike porabnice energije, ki ob nadzorovani vadbi še kako koristijo pri porabljanju maščob.

Stranke, s katerimi delam, vedno usmerim v vadbe, kot so:
  • temelj vsega (PILATES, JOGA PILATES),
  • aerobne vadbe (STEP VADBE, FUSION, FIT ATTACK …),
  • vadba za moč (JUST FIT),
  • funkcionalne vadbe (FIT TRENING, FIT MIX).

Seveda so zaradi posebnosti in zahtevnosti posameznih oblik vadbe nujni osebni pristop, posvet in usmerjanje posameznikov na primerne oblike vadbe!

Če naj strnem svoje misli in izkušnje: vse, ki vadijo, pozivam, naj najprej prisluhnejo svojemu telesu, naj se rekreacije lotijo z glavo in nadzorovano, za nasvet pa naj se obrnejo na usposobljenega strokovnjaka. Nikakor ne iščite bližnjic, saj pomenijo preveliko tveganje za poškodbe in neuspeh!



Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

skupinska vadba

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.