Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

torek, 03. december 2019

Mehanizmi, ki povezujejo telesno vadbo in imunski sistem

Raziskave kažejo, da zmerna do intenzivna telesna vadba, ki ne traja dlje kot 60 minut, pomembno spodbudi posameznikov imunski odziv in izrazito pozitivno učinkuje na zdravje. več
petek, 08. november 2019

Koliko lahko trenirajo otroci

Ameriški športni strokovnjaki so sprejeli nove smernice, koliko lahko trenirajo odraščajoči otroci, da ne pride do poškodb in dolgoročnih zdravstvenih posledic. Prvo priporočilo je, da naj se otroci ne ukvarjajo samo z enim športom oziroma naj specializacijo odložijo, kolikor je le mogoče. Poleg tega morajo imeti vsaj dva dni v tednu za počitek, … več
sobota, 10. avgust 2019

Alpinizem in življenje

Kako nam lahko koristijo spoznanja vrhunskih plezalcev, ujetih v labirint nepredvidljivosti, tveganja in strahu ter v primež komercialnih interesov sponzorjev? Pogovarjali smo se z dvema, katerih zgodbe so pravi navdih tudi za življenje navadnih neaplinistov. »Zakaj pa ti plezaš?« me je pred 20 leti vprašal kolega, ko smo po večernem srečanju … več

Rss Članki s področja »V gibanju«

torek, 16. julij 2019

Telovadba v naravi krepi optimizem

Koristi vadbe na prostem je več, saj rekreacija na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem. Izpostavljanje prijetnim sončnim … več
ponedeljek, 03. junij 2019

Hidracija: Pijmo, ko smo žejni

Nezadostno pitje vode je dolgoročno povezano z nastankom številnih kroničnih bolezni, zato je pomembno, da vsak dan popijemo vsaj devet kozarcev vode. … več
torek, 28. maj 2019

Kako ravnati po športni poškodbi?

Že vrsto let velja, da je po športni poškodbi (obtolčena mišica, nateg mišice, zvin sklepa …) potrebno takoj slediti postopku RICE . RICE je kratica … več
četrtek, 16. maj 2019

Tek je boljši v družbi

Vsi vemo, kako težko se je spraviti v gibanje, za večjo motivacijo pa inštruktorji svetujejo, da si poiščete družbo. Družba vam bo pomagala tudi, da … več
nedelja, 28. april 2019

Na telovadbo tudi, ko ste bolni?

Telovadba je odlična zaščita pred prehladom in gripo, saj redna aerobna vadba, kot so tek, hitra hoja, kolesarjenje ali aerobika, krepi vaš imunski … več