Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Fitnesiranje


Vprašanje:

Pozdravljen!

Odločam se med tem, da bi začela redno hoditi v fitnes- In me zanima nekaj stvari, če jih lahko razložite. Kako dolgo je recimo priporočljivo najdalje biti v fitnesu? Po koliko misičnih skupin se vadi na dan? Ali je boljše vaditi za celo telo v enem dnevu? Koliko mora biti recimo tudi kardia? Učinka v fitnesu naj ne bi bilo, če se ne spotiš in te na koncu mišice ne pečejo in bolijo? Mogoče veste predlagati tedenski spored za fitnesiranje? Želim samo boljšo definicijo telesa, izgubo maščobe na trebuhu in bokih, in pridobitev mišic po celotnem telesu. Najlepša hvala vam. Imate zelo dobre članke.
Lp :)

Odgovor:

Pozdravljeni,

dolžina obiska v fitnesu je odvisna predvsem od programa po katerem vadite. Tako recimo lahko obisk traja od 45 min pa vse tja do 3 h. Če vadite 2 mišični skupini, bo obisk trajal približno uro in pol (okoli pol ure na mišično skupino + ogrevanje/raztezanje). Vadbo posameznih mišičnih skupin lahko po želji kombinirate z vadbo za celotno telo. Recimo, če hodite v fitnes 4-5 x tedensko, lahko 1 dan posvetite celotnemu telesu (običajno priporočam po 1 vajo na mišično skupino, brez odmora med vajami in 3 min odmora med serijami, 3-5 serij, odvisno od pripravljenosti).

Na fitnesa proste dni priporočam kardia 60 - 90 min (spet odvisno od pripravljenosti), v kombinaciji s fitnesom pa 30-60 min, vendar vadite v skladu s svojimi zmožnostmi, da se izognete pretreniranosti in poškodbam.

Ob normalni vadbi se boste v fitnesu spotili in vsaj po prvih nekaj obiskih vas bodo po vadbi bolele mišice. Sicer pa, kot pravijo "brez muje se še čevelj ne obuje", tako tudi brez potenja in bolečin ni napredka.

Ker premalo vem o vas, vam lahko posredujem samo splošne napotke glede tedenskega sporeda, ker pa očitno berete moje prispevke priporočam, da črpate iz njih, da se ne ponavljam. Glede na želje pa lahko več dni posvetite vadbi celotnega telesa, z več ponovitvami na serijo (okoli 15), ter kardiu.

Lep pozdrav in srečno 2013!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.