Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Vadba v fitnesu brez bolečin v mišicah


Vprašanje:

Pozdravljeni!

V fitnesu sem že 3 tedne, v tem času so me samo prve 3 dni bolele mišice nog, trebušne in prsne mišice. Sedaj pa me mišice nič več ne bolijo. Zanima me, ali mogoče delam premalo serij ali kako? Delam 3x po 15 ponovitev, domov pa vedno pridem brez bolečin. Drugače sem športno že podkovana, ker sem trenirala karate, ju-jitsu, in obožujem vse ostale športe. Vendar nimam veliko mišič, saj imam še trebušček in nekaj maščobe na bokih. Kako se najbolje tega znebiti? Ponavadi poteka dan v fitnesu tako:15 min ogrevanja, (to je večina na tekočem traku), potem pa v večini delo na trenažerjih od nog, rok, do trupa... in potem na koncu še 10 min ohlajanja zopet na tekočem traku. Za fitnes porabim 1uro in pol, do 2uri. Kaj svetujete? Imam pa drugače trdne trebušne mišice, a jih prekriva maščoba, vendar te ni veliko.

Lep pozdrav  in že vnaprej hvala za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljeni,

če je trening zelo težak, torej pridete domov utrujeni, potem nima smisla povečevati ničesar, mogoče samo menjati vaje. Če se vam zdi pa trening prelahek, pa dodajte serijo in po potrebi zmanjšajte število ponovitev (do 3 manj na serijo).

Ženske pač težje pridobite mišice kot moški, ravno nasprotno kot se nekatere bojijo preveč mišic, če bi vadile z utežmi. Maščoba bo pa ob redni vadbi in zdravi prehrani sčasoma padla na nek nivo, kjer se bo ustalila. Če mislite, da ste dosegli nivo prek katerega ne morete, postopoma povečujte količino vadbe in znižujte količino kalorij (ne pretiravajte ne z enim ne z drugim, ostanite znotraj zdravih meja zase).

Poskusite tudi s prostimi utežmi. Če vaj ne poznate, je dovolj opisov na internetu ali povprašajte izkušenejše v fitnesu - redkokdo noče dati nasveta ali dveh. Po mojem mnenju so vaje s prostimi utežmi boljše (ponavadi sodeluje več mišic), jih je pa težje pravilno izvajati.

Za definicijo/izgubo maščobe bo vadba primerna, za pridobitev mišic pa bi bilo potrebno zmanjšati število ponovitev in močno povečati obremenitev.

Upam da sem zadovoljivo odgovoril, veliko uspeha!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.