Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Kako uskladiti zdravo prehrano in vadbo skupaj s službo?


Vprašanje:

Zdravo! Moj delovnik poteka od 8h - 16h. Zanima me, kako naj prilagodim prehrano, kaj naj jem med delovnim časom, da bo čimbolj zdravo in čim več koristi od tega, saj večino časa sedim. Poleg tega me zanima, kako naj si prilagodim vadbo. Trenutno izvajam nekakšen "trening", vendar ni takšnih rezultatov kot bi želela. Kaj naj še vpeljem v vadbo oziroma kako naj jo zastavim? Moja vadba (več ponovitev in serij):
Moja vadba (več ponovitev in serij):
1. trainbodyandmind.com,
2. compasscayman.com,
3. comp.webstockpro.com/tetraimages,
4. ax95.com,
5. img.webmd.com,
6. različne vaje za zadnjico,
7. različne vaje za trebuh.

Odgovor:

Pozdravljena,

držim se načela, da je preprosta rešitev najboljša. Tudi pri prehrani na delovnem mestu ne gre preveč zapletati stvari, zato so mi za ta namen še najbolj všeč različni kosmiči z jogurtom. Doma si v plastično posodo s pokrovom pripravim kosmiče z žlico, s seboj vzamem še jogurt (ponavadi navaden). Ko pojem, je pospravljanje enostavno in hitro, če pa ostane kaj jogurta, ga spijem kasneje poleg kakšne banane, jabolka in podobnega sadja. Potem so možne tudi bolj "kompleksne" jedi, recimo ženske imajo ponavadi rade razne solate (seveda brez prelivov, morebiti s koščki tune, piščanca ali purana), ki gredo tudi v priročne posodice. Lahko tudi sendvič z zelenjavo in pustim mesom (meni je zelo všeč tuna z zeleno solato in paradižnikom v polnozrnatem kruhu, lahko puranja prsa namesto tune) in seveda podobne enostavne jedi.

Oblikovanje postave ni v nobenem primeru hitro, ker pa so želje ljudi drugačne, pogosto poslušam o teh "težavah". Torej, če izvajate ta trening (glede na napisano vadite praktično za celotno telo, kar je dobro) dalj časa (v mislih imam mesece, ne tedne), potem bi bilo dobro spremeniti način treninga. Predlagam zamenjavo vaj na posamezni mišični skupini in vrstnega reda izvajanja vaj. Intezivnost oziroma obremenitev naj bo dovolj visoka, odmori med vajami in serijami pa ne predolge (med serijami recimo okoli minute, med vajami okoli dveh minut).

Poleg menjavanja vaj in vrstnega reda, lahko poskusite tudi s tem, da določen dan namenite določeni mišični skupini. Torej v ponedeljek vadite za prsa, v torek za hrbet, v sredo za roke, v četrtek za trebuh in v petek za noge. Samo primer, možnosti je nešteto. Pri taki vadbi pa naredite 3 ali 4 vaje na mišično skupino. Lahko pa tudi vadite po dve mišični skupini na dan. Pač vadbo prilagodite osebni pripravljenosti. Način vadbe pa redno menjajte (jaz ga na 3 mesece, je pa spet odvisno od posameznika). Ponavadi je to dobro, ko naletite na stopnjo, kjer se napredek ustavi.

Upam, da vam bodo moji nasveti v pomoč.

S športnimi pozdravi!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal