Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Vadba za krepitev stranskih trebušnih mišic


Odgovor:

Pozdravljena,

trebušne mišice oz. jedro na splošno, je namenjeno stabilizaciji trupa, zato je najbolj učinkovita taka vadba, pri kateri ta mišična skupina počne ravno to. Za začtnike je recimo dovolj že aktivno sodelovanje te mišične skupine pri vsaki vaji (verjetno ste že slišali nasvet pri izvajanju kakšne vaje "Napni tudi trebuh!"). Za bolj aktiven trening teh mišic pa poznamo precej vaj, na primer:

- sekanje drv z medicinko ali utežmi: womenshealthmag.com/files/images/0901-ufp-cross-body.jpg,
- stranski trebušnjaki na žogi: ascendfitnesscoaching.com/wp-content/uploads/2012/01/swiss_ball_oblique_crunch_0.jpg
- rotacija trupa sede z medicinko ali utežmi: images.huffingtonpost.com/2011-11-09-pooja_mottl_absrotation.jpg
- iztegnjena rotacija trupa: blog.sixpackatsixty.com/wp-content/uploads/2011/05/side-plank-rotation.preview.jpg
- dvigovanje bokov: toneandfit.files.wordpress.com/2012/02/side_plank1.jpg
- in druge: womenshealthmag.com/files/images/0502_sball_oblique_chop.jpg ...

Imena so v literaturi verjetno drugačna, ker sam ponavadi vaje poimenujem opisno, a jih ne bo problem poiskati z iskalnimi pojmi kot so "core exercises", "abs exercises", "abs fitness ball" in podobni. To velja za navadni in slikovni iskalnik. Za dodatna pojasnila sem na voljo, spremljam tudi forum za morebitna vprašanja tam.

S športnimi pozdravi!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal