Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kontracepcijski obliži in menstruacija


Vprašanje:

Pozdravljeni ga. Mežek! Na vas se obračam s prošnjo da bi mi odgovorili na vprašanje, ki si zastavljam že nekaj časa. Že 4 do 5 let uporabljam kontracepcijske obliže, s katerimi sem zelo zadovoljna razen ene stvari. Občasno me med uporabo (cca na pol leta) pred zadnjim, tretjim obližem, prehiti menstruacija, tako da se mi pojavlja rjav izcedek vse do takrat, ko odlepim tretji obliž in takrat dobim redno menstruacijo. Obliž si lepim po večini na zadnjico, da je manj viden. Ginekolog mi je svetoval, da naj pogosteje menjam mesta lepljenja obliža, da ne bodo jetra preobremenjena. Skrbi me bolj to, da se mi je pred kratkim zgodilo sledeče. V času drugega obliža sem dobila že redno menstruacijo, tako da sem morala opustiti tretji obliž in sem v bistvu tako prestavila menstrualni ciklus. Sedaj mi menstrucaja traja že celih 10 dni in še je močna. Čez štiri dni si nalepim nov obliž iz škatle. Predvsem me zanima, ali je to občasno, običajen pojav pri teh obližih, ali so možne kakšne druge težave, na področju rodil? Za odgovor se vam v naprej iskreno zahvaljujem.

Odgovor:

Pozravljeni, mislim, da bi morala ponovno h ginekologu, da vas pogleda. Lahko je vzrok krvavitvam tudi kaj drugega. Lahko je postala koncentracija hormonov v obližu za vas prenizka. Za začetek poskusite nalepiti dva obliža, ko se pojavi vmesna krvavitev.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.