Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Hujšanje po porodu


Vprašanje:

Pozdravljeni. Sem 5 mesecev po porodu, kg pa so ostali. V višino merim 154 cm in imam  67,5 kg, kar je preveč vsaj 10 kg. Že 2 meseca zjutraj jem kos polnozrnatega kruha in kako paštetko, kakšno žlico 3x tedensko riža ali krompirja pri kosilu, večinoma pa meso in zelenjavo. Že od malega ne jem sladkarij, kavo res pijem z mlekom, vendar vse brez sladkorja. Izogibam se belega kruha in izdelkov iz bele moke.Vsak dan naredim vsaj 3 km z vozičkom, vendar sem v teh 2 mesecih izgubila slabe 4 kg, sedaj pa vse skupaj stoji. Kaj mi še svetujete? Sem res obremenjena s temi kg. Hvala!

Odgovor:

Spoštovana,

za točno analizo jedilnika ste navedli premalo podatkov. Najprej naj vas potolažim in povem, da kava z mlekom po mojih izkušnjah skoraj nikoli ne igra pomembne vloge pri hujšanju, če je seveda ne spijete več kot dve skodelici (če pijete kavo z 1 dcl mleka).

Za zajtrk bi vam vsekakor odsvetovala paštete, saj so to nepotrebne maščobe, nekakovostno meso in kopica dodatkov, ki večinoma škodujejo vašemu telesu. Posebej bi tukaj poudarila mononatrijev glutamat (MNG) E 621, katerega se je smiselno na veliko izogibati. Zelo pomembno je tudi, da uživate dovolj zelenjave, vsaj polovico vsega, kar pojeste bi moralo biti zelenjava in sadje. Z zelenjavo lahko začnete že pri zajtrku, tako da ob obroku pojeste eno surovo papriko ali nekaj paradižnikov. Imate 5 rednih obrokov?

Ritem je pri hujšanju včasih ravno tako pomemben, kot pravila hrana. Popaziti morate tudi na energijski vnos. Na dan lahko pojeste okoli 6300 Kj, kar je okoli 1500kcal. Večino hrane morate pojesti za zajtrk, malico in kosilo. Za dopoldanske malice pojejte en sadež, za popoldansko malico pa lonček kefirja ali navadnega jogurta. Proti večeru bi vam svetovala zelenjavne jedi, kot so juhe, solate ali pečeno zelenjavno z različnimi začimbami. Če še dojite, bodite pozorni, da hrana, ki jo jeste ne bo vplivala na otroka. Za kosilo si lahko mirno privoščite ogljikove hidrate v kombinaciji z zelenjavo, vendar za začetek ne več kot 50 g (hrana se vedno tehta surova oz. nekuhana). Ne pozabite tudi na vodo, spite jo vsaj 1,5l.

Veliko uspeha vam želim!
 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Aktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.