Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Program tekaškega in kolesarskega treninga po virozi


Vprašanje:

Zdravo! Prosil bi, če mi lahko svetujete približen program tekaškega in kolesarskega treninga, saj ne vem kako bi si prilagodil trening. Prebolel sem virozo, zaradi katere sem moral biti več časa neaktiven. S kondicijo sem nekje vmes in bi prosil za nasvet.

Odgovor:

Pozdravljeni!

Kot po vsaki daljši odsotnosti s treningov, sploh po bolezni, ki še bolj oslabi telo, je potrebna previdnost in počasno stopnjevanje zahtevnosti. Je pa program treninga odvisen od vaših ciljev.

Obstaja več možnosti. Najbolj preizkušena in varna je, da začnete s treningi, ki so recimo 70-80% dolžine (čas ali razdalja) treningov pred boleznijo. Izvajate jih pri istem srčnem utripu kot pred boleznijo (pri relativno enaki obremenitvi pri različnih stopnjah pripravljenosti je tudi srčni utrip enak). Tudi sam sistem treningov je lahko enak, kot pred boleznijo.

Še ena od možnosti, ki ima manj zagovornikov, a je po mojih izkušnjah učinkovitejša: dolžina treninga in intezivnost sta ista kot pred boleznijo, spremeni pa se sistem treningov. Zdaj vsebuje več obdobij počitka, ki so tudi daljša.

Odločite se glede na izkušnje in poznavanje svojega telesa. Načeloma priporočam prvi omenjeni način treninga. V vsakem primeru pa nadaljujte po začrtani poti, ko se vrnete na nivo, ki ste ga vzdrževali pred boleznijo. Za bolj podroben načrt treninga pa vas premalo poznam. Upam, da sem bil razumljiv, za morebitna dodatna vprašanja pa sem na voljo.

Lep pozdrav in veliko športnih uspehov!
 David Ilar

Aktiven

David Ilar

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.