Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Je možno, da sem kljub kontracepciji zanosila?


Vprašanje:

Pozdravljeni! Že skoraj 3 leta redno jemljem kontracepcijske tabletke. Pred kakim tednom sva imela s fantom spolni odnos (z izlivom v vagino). To je bilo 4 do 5 dni pred mojo menstruacijo. V petek sem dobila M, ki je bila običajno močna, sem pa včeraj tudi prvič uporabila tampon. Danes  je menstruacija že zelo zelo šibka, komaj da se kaj opazi, prisotno pa je tudi "črvičenje" v spodnjem delu trebuha. Zanima me, ali je kakšna možnost, da sem zanosila. Naj omenim še, da redno (od oktobra) jemljem tudi antidepresive, za katere je psihiater rekel, da naj ne bi vplivale na učinkovitost kontracepcijskih tablet. Hvala za vaš odgovor že vnaprej in lep pozdrav!

Odgovor:

Pozdravljeni,
hormonska kontracepcija je zanesljiva, menim, da niste noseči. Seveda so v medicini možna tudi presenečenja. Menstruacije ob tabletkah so dejansko umetno sprožene krvavitve ob padcu hormonov v krvi, ko vi naredite pavzo s tabletkami. Zato je kvaliteta teh menstruacij včasih lahko drugačna. Če pa se bodo bolečine (črvičenje) nadaljevale, je pa lahko kaj drugega. Takrat priporočam obisk pri ginekologu.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal