Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Boleče dojke


Vprašanje:

Pozdravljeni! Stara sem 35 let in imam dva meseca močne bolečine v obeh dojkih. Nimam dobene zatrdline, imam pa zelo napete ter so se mi povečale za dve kofekcijski ševilki. Menstruacije nimam že dve leti, ker uporabljam hormonske tablete.Test nosečnosti je negativen! Hvala za odgovor. Zelo sem zaskrbljena.

Odgovor:

Pozdravljeni, ne vem koliko časa uporabljate hormonske tablete. Vse hormonske tablete vplivajo na dojke, vendar bolečine v dojkah po nekaj mesečnem jemanju ponavadi pominejo.Če pa se je to pojavilo šele sedaj, se obrnite na svojega ginekologa. Lahko je to prehodna situacija, če ne, bo ginekolog ocenil ali vam zamenja hormonsko terapijo. Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal