Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Naj prekinem s kontracepcijskimi tabletkami?


Vprašanje:

Pozdravljeni že 12 let jem kontracepcijske tabletke, na kontrole hodim redno in po besedah mojega ginekologa sem zdrava. Zadnje pol leta imam zelo šibko (samo sluz) perilo, ki traja le 3 dni, že preje nisem imela močne krvavitve, ampak sem pa jo imela, sedaj pa je to bolj podobno temnemu toku. Zato me zanima, če bi bilo bolje prekiniti z kontracepcijo, čeprav še ne razmišljam o otroku. Ali je mogoče, da bi imela potem probleme pri zanositvi, kajti moj ginekolog pravi, da ima zelo dobre rezultate zanositve, če ženska preneha jesti kontracepcijo 3 mesece pred želeno zanositvijo. Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljeni,
menstruacije, ki jih imate sedaj, so umetno vzdrževane s kontracepcijskimi tabletkami, zato naj vas to ne skrbi in ni treba prekiniti z njimi, če ne želite še zanositi. Nobeni ženski v naprej ne moremo reči ali bo lahko zanosila ali ne. Enako možnost imate kot vse ostale. Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal