Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Hujšanje se je ustavilo


Vprašanje:

Pozdravljeni, obračam se na vas, ker enostavno ne vem več kaj bi še lahko naredila, da bi izgubila par kg. Do sedaj sem shujšala iz 83kg na 67kg, visoka sem 157cm, po indeksu telesne mase bi morala izgubiti še nekje okoli 7kg. Hujšala sem počasi, vpeljala redno telesno dejavnost. Imam 5 obrokov na dan, od tega dopoldan zdrave OH-je, polnozrnat kruh, ovsene kosmiče, sadje z nizkim GI, skratka odpovedala sem se slakorjem v sladkarijah, pecivih, beli moki, picam ipd. Za kosilo ponavadi jem kaj beljakovinskega, piščančje prsi s solato, za večerjo kaj lahkega - kakšen jogurt. Kalorična vrednost, ki jo dnevno pojem ne presega 1700 kcal , kar je maksimum, če se dosti gibljem, sicer jem manj, odvisno od aktivnosti in tega koliko sem lačna. 5 krat ali večkrat na teden imam treninge za moč, sklece, poskoki ipd. Vaje za katere se uporablja lastno telo, izvajam jih po 15 minut in se resnično "prešvicam", ker vaje temeljijo na tem, da daš vse od sebe, po tem imam obvezno 30 min ali več vaj za raztezanje, ki temeljijo na principu pilatesa. Med vikendi, ko imam dovolj časa, grem na pohod, na kolo. Trenirala sem že tudi vsak  dan kardio po 1h in pol na kolesu, steperju, tekalni stezi, ampak res vsak dan. Uspehov ni bilo, kljub uravnoteženi in pravilni prehrani. Lahko bi rekla, da hitro pridobim mišično maso, pa vseeno jaz rezultatov ne vidim več, ne na cm, ne na kg. Sem takšna kot sem, pa čeprav se trudim na vse pretege. Sama zase ne bi rekla, da sem še vedno debela, niti nimam ne vem kakšnega trebuha, obseg okoli pasu imam 79cm. Maščobe imam enakomerno razporejene po telesu, še v prste na rokih sem shujšala, to vidim po prstanih, ki sem jih prejenosila. Če vam povem po resnici, sem prebrala in naštudirala že marsikaj, nisem se lotevala hitrih dijet, vse dolgoročn. Ttako kot jem, trenutno tako lahko živim dolgoročno, šport je moj vsakdan, jem kolikor se da zdravo, ampak ne vem več , kaj bi še lahko naredila, da bi dejansko še shujšala kakšnen kg. Stara pa sem 25 let, predno  bi imela otroka, bi rada prišla do nekako normalne teže. Nisem idealist saj  ne pričakujem, da bom suha kot trlica, ker enostavno nisem tako grajena, sem bolj močno grajena, lahko bi rekli, da ko bom izgubila tistih nekaj  kg, bom bolj športne postave, z močnimi meči, širokimi rameni in izrazitimi mišicami, ki so že sedaj precej definirane, samo se skrivajo pod maščobo :-) Upam, da mi boste lahko povedali kaj novega in, da mi pomagate iz mrtve točke na kateri sedim že več ali manj 6 mesecov. Skupaj hujšam že 2 leti, no ja hujšam,  raje rečem da zdravo živim.

Odgovor:

Spoštovana, navedli ste veliko podatkov, kar zelo pomaga. Na "mrtvi " točki ste za to, ker uživate/ porabljate toliko kalorij kolikor jih vaše telo potrebuje za vzdrževanje vaše teže.
Predlagala bi vam, da za kratek čas, dokler ne izgubite teh 7 kg. zmanjšate vnos sadja na 2 kosa na dan in ga jeste samo za 1. malico, torej okoli 10:00. Za kosilo bi vam namesto mesa priporočila kompleksne ogljikove hidrate (50g živila) in 2 vrsti zelenjave, (juho in prilogo oz. solato in juho ipd.) Za drugo malico 2 dcl kefirja, za večerjo pa solato z mesom ali dvema žlicama fižola. Na grobo to pomeni vsaj 3 velike porcije zelenjave na dan. Za to kratko obdobje lahko kalorični vnos zmanjšate na 1200 kcal na dan. Ko boste težo vzdrževali, pa lahko preidete nazaj na 1700kcal ali več, odvisno od vaše telesne aktivnosti. Če vam nasveti ne bi pomagali se oglasite v našem centru. Za obisk se morate predhodno naročiti.

Veliko uspeha vam želim.
 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Neaktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Vprašanje lahko zastavite samo aktivnemu Viva strokovnjaku.