Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Težave s kontracepcijo


Vprašanje:

Pozdravljeni! Imam težavo s kontracepcijo. Nikoli prej je nisem jemala, ko sem spoznala stalnega partnerja pa se mi je zdelo to potrebno. Zato sem šla k svoji izbrani ginekologinji in predpisala mi je tablete.  Ko sem jemala prvi zavojček, je bilo še vse v redu, ko pa sem prišla na drugega so se začele pojavljati težave na čustvenem področju. Jemala sem jih tri mesece. Bila sem depresivna,razdražljiva, še sama sebe nisem prepoznala. Zato sem odšla nazaj h ginekologinji in ji opisala težave. Predpisala mi je obroček . V začetku je bilo malo boljše, potem pa spet ponovitev težav. Zdaj imam 4 obroč in težave so sploh izrazite v prvih parih dneh, ko obroč vstavim in v zadnjih dneh, preden ga odstranim. Ker težave s čustveno neuravnovešenostjo vplivajo tako na zvezo, družino in študij, ne vem več, kaj naj naredim. Ginekologinja mi je sicer omenila, da bo treba pač uporabljati kondome,č e obročki ne bodo v redu. Sama si zveze ne morem predstavljati na stalni uporabi kondomov, zato vas sprašujem, če je kakršna koli druga možnost, da bi se zaščitila, ker postajam obupana glede te zadeve. Je možno, da ima tak način kontracepcije na določeni procent uporabnic tako močan vpliv? Že vnaprej se Vam za odgovor zahvaljujem.

Odgovor:

Pozdravljeni!
Večina žensk hormonsko kontracepcijo zelo dobro prenaša. Se pa zgodi, da pa kakšni to ne paše. Na vašem mestu bi še malo vztrajala z obročki, saj vaš organizem morda rabi več časa, da se privadi na nove hormone. Če po treh mesecih ne bo nič drugače, poskusite še s klasično tabletko. Če pa še to odpove, pa res ostane samo še kondom. Upam, da boste uspeli, vas lepo pozdravljam!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal