Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Neredna menstruacija


Vprašanje:

Pozdravljeni, želela bi pomoč pri neredni menstruaciji. Stara sem 40 let, kontracepcijske tabletke jemljem že približno 16 let. Vmes sem jih spremenila, poskusila tudi z materničnim vložkom, vendar neuspešno. Pred prvo in edino zanositvijo sem imela zelo neredno menstruacijo, zato sem se odločila za kontracepcijske tabletke, da sem si le-to lahko uravnavala. Sedaj me pa zanima, ali je normalno, da imam menstuacijo spet neredno. Vem, da jo tabletke zelo oblažijo, vendar ali jo lahko prekinejo za par mesecev? Ali sem že na poti v menopavzo? Prvo menstruacijo sem dobila pri 13. letih. Obenem pa še lahko povem, da nimam več želje po spolnih odnosih. Ali je morda to lahko posledica jemanja kontracepcijskih tabletk? Hvala za odgovor!

Odgovor:

Spoštovani,
Vaši jajčniki delujejo tako, da imate neredne menstruacije. Brez skrbi vzemite kontracepcijske tablete. Če je ugasnila želja po spolnosti, se pogovorite s svojim ginekologom, ki bo izbral prave tabletke, ki vsebujejo naravne hormone, počutje bo boljše in tudi želja po spolnosti. Za klimakterij ste še premlada. Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

19. 02. 2011 19:15:30
Zanimiva tema, me pa zanima, ali smo res ženske premlade pri 40 za klimakterij? Ne morem se spomnit kje sem že prebrala, ampak naj bi se klimakterij začel lahko že od 35 leta dalje?
18. 03. 2011 00:12:23
Pozdravljeni. Stara sem 20 let in imam enak problem kot gospa, ki vam je napisala da nima redne mensturacije itd. le da sem jaz mlajša in imam enak problem kot ona. Menstruacije nimam po 2 meseca potem dobim in potem spet 2 meseca ali 3 nimam in tako je že nekaj časa. Nekaj časa sem jemala kontracepcijske tabletke potem pol leta nisem imela partnerja in sem tudi z tabletki nehala in jih še vedno ne koristim, ker z partnerjom uporabljava drugo zaščito, vendar jih imam namen spet jemati. Zanima me če je to kaj narobe??? ...... imam pa še eno vprašanje ...... velikokrat opazim da moj beli tok ni bel ampak rozaste barve, zakaj je tako ???

Prosim Vas za odgovor.
Lep pozdrav