Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Temno blato


Vprašanje:

Spoštovani ! Od srede naprej opažam temno blato, ki je tekoče ali bolj mehko formirano. Zaradi odkritih dveh analnih fisur pri proktologu pred 10 dnevi, sem si nabavil tablete za odvajanje na zeliščni osnovi. Poleg tega jemljem antibiotike. Sem  pod stalno kontrolo gastroenterologa, ki mi je pred letom dni opravil gastroskopijo, ki je bila b.p. Prav tako sem pred dvemi leti opravil koloskopijo, ki je bila  b.p, kontrolo pa imam leta 2014. Vsak dan popijem eno šumečo tabletko Fe+C.  Nimam nobenih bolečin in težav. Prosim za vaš nasvet. Kaj bi lahko bilo? Star sem 45 let in se zdravim za sladkorno boleznijo in povišanim pritiskom.

Odgovor:

Spoštovani,

temno blato je lahko zelo pomemben simptom. Tisto, kar je najbolj nevarno je ČRNO blato. Menim, da je na mestu, da obiščete izbranega splošnega zdravnika, ki lahko v nekaj minutah opravi rektalni pregled in pri tem preveri, če je vaše blato takšno zaradi krvavitve v prebavila. Seveda so za temno (ne črno) in tekoče blato še drugi vzroki. Lahko gre za posledico jemanja antibiotika. Temno, skoraj črno blato je običajno prisotno ob jemanju železovih tablet.

Še enkrat: vaš osebni zdravnik lahko z enostavnim in hitrim pregledom presodi, kaj je z vašim blatom in kaj je potrebno ukreniti.

Lep pozdrav !

asist. dr. Janko Kovač, dr. med.

Neaktiven

asist. dr. Janko Kovač, dr. med.

Bolezni sečil in ledvic

Vprašanje lahko zastavite samo aktivnemu Viva strokovnjaku.

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.