Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Kako sestaviti jedilnik in hujšati


Vprašanje:

Pozdravljeni! Stara sem 56 let in z velikim problemom glede kilogramov. Do starosti 45 let sem imela 62 kilogramov, nato pa sem se začela rediti z istimi navadami prehranjevanja. Danes imam 79 kilogramov pri višini 168 cm. Nabralo se mi je predvsem okrog trebuha in prsi. Predvsem me moti trebuh, prsi niti ne. Problem je mogoče tudi moja mena. Rada bi nasvet za sestavo jedilnika za hujšanje, kajti problem je v tem, da sem v službi dopoldan in popoldan in nimam časa za redne obroke. Lepo vas prosim za pomoč. Lep pozdrav!

Odgovor:

Spoštovana,

brez vsaj petih približno enako velikih obrokov na dan ne bo šlo. Za hujšanje ni namreč najbolj primerno, da je malica "težka" eno jabolko, kosilo pa je sestavljeno iz mesa, krompirja, sladice...
Predlagam, da si kakšno hrano tudi skuhate in jo nesete s sabo v službo.

To je osnovni meni za shujševalno dieto za izgubo do 1 kg na teden:

Zajtrk: cca 250 kcal
20g ovsenih kosmičev, ena srednje velika banana, eno jabolko,1 dcl nehomogeniziranega mleka.

Malica: cca 200 kcal
sadni Smoothie 3 dcl, če se le da, uživajte sezonsko sadje.

Kosilo: cca 400 kcal
zelenjavna juha, 70g polnovrednih testenin s paradižnikovo omako, velika skleda listnate solate.
Za primerjavo: srednje velik sendvič ima okoli 500 kcal.

Malica: cca 200 kcal
20 nepraženih mandljev ali 3 velike žlice skute s cimetom.

Večerja: cca 200 – 350 kcal
puran na žaru 100g, zelenjavna priloga, velika listnata solata.

Veliko uspeha vam želim!


 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Aktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.