Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Zmanjšanje telesne teže z dieto po krvnih skupinah


Vprašanje:

Stara sem 23  let, visoka 167 cm in tehtam 80 - 82  kilogramov. Leto dni nazaj sem se zredila za 10 kilogramov, razlogi so verjetno štirje - menjava kontracepcisjkih tablet, prenehanje s kajenjem, stres zaradi faxa in seveda pomanjkanje gibanja. Zaradi tempiranega urnika, ki ga imam, dopoldan fax in popoldan služba, ne najdem  ne časa ne volje za šport. Težava pa je tudi pri prehrani, saj v popoldanskem času ne jem po kosilu nič več do polnoči, ko običajno pridem domov iz službe in takrat mi paše visokokalorična hrana. Dostikrat se mi uspe vzdržat in ne jem nič do jutra, seveda potem tudi ponoči ne spim ravno najbolje. Prebirala sem si že prehrano za krvno skupino A in si pričela kupovat ananas za večerjo. Prosila bi vas, če mi lahko svetujete, kako se naj otresem teh kilogramov, predvsem na trebuhu in, če mi bo dieta po krvih skupinah lahko pri tem pomagala. Sama že nekaj časa ugotavljam, da sem po uživanju mesa utrujena in ga sedaj dva dni nisem kunzumirala. Hvala za odgovor.

Odgovor:

Pozdravljeni,

z dieto po krvnih skupinah nimam veliko izkušenj, zato bi vam o tem težko povedala kaj bolj natančnega. Lahko pa vam povem, kakšne metode uporabljam pri svojem delu, ki so vedno prinesle odlične rezultate.

Za začetek nehajte jesti ananas za večerjo. Ananas je odlično sadje, toda pri hujšanju je, tako kot tudi vse sadje, primerno le za dopoldan. Prav tako nimate dobro zgrajene baze. Dobra baza pomeni, da morate do 16:00 v vaš jedilnik vnesti dovolj veliko količino OH – ogljikovih hidratov, da vam bodo zagotavljali zadostno količino energije za cel dan. Popoldan pa je čas za zelenjavo in beljakovinsko hrano. Prav tako morate imeti čez dan 5 obrokov, bolj kot so enakomerni, lažje boste hujšala, prav tako pa boste imela več energije, saj prebavnega sistema nikoli ne boste preveč obremenila.

Za začetek bi vam svetovala naslednji jedilnik, ki naj ima okoli 1300 kcal:
Zajtrk: kos sadja, mali košček kruha ali 40g ovsenih kosmičev, navaden jogurt.
Malica: 3-je sadeži ali polovico ananasa.
Kosilo: velika skleda solate, zelenjavna priloga in glavna jed, ki vsebuje 80g hrane, iz OH (riž, testenine, ajda, proso, polenta …). Po kosilu ne jejte več hrane z večjo vsebnostjo OH.
Malica: mala pest nepraženih mandljev ali lonček navadnega jogurta.
Večerja: velika skleda solete s tuno ali 100g mesa z zelenjavno prilogo in solato.

Veliko sreče pri hujšanju vam želim!
 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Neaktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Vprašanje lahko zastavite samo aktivnemu Viva strokovnjaku.