Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Bolečina v jajčnikih


Vprašanje:

Lepo pozdravljeni! Stara sem 27 let in sem sicer čisto zdrava mladenka. Zelo pogosto čutim bolečino v predelu jajčnikov. Pojavlja se mi čisto različno, lahko je malce bolj mraz zunaj, pred menstruacijo itd. Običajno ne moremo povezati vzroka. Sicer sem se o tem že pogovarjala s svojim ginekologom, ki mi je naredil UZ, a ni ugotovil ničesar nepravilnega. Rekel mi je le, da imam, tako je videti, bolj občutljive jajčnike. Bolečina se lahko pojavi tudi med spolnim odnosom. Zanima me, kaj o tem mislite vi in ali je možno, da je vzrok hormonska kontracepcija? Že dolgo let namreč jemljem hormonsko kontracepcijo. Ali mogoč tudi anatomski vzrok (lega jajcevodov, maternice ali kaj odobnega)? Pa še nekaj me zanima - kakor mi je znano, je običajno redna mesečna krvavitev, če jemlješ hormonsko kontracepcijo, bolj mila, pri meni pa se ni povsem nič spremenilo - krvavitev je lahko zelo močna, spremljajo jo lahko tudi močni krči ... Mislite, da bi bilo potrebno spremeniti vrsto kontracepcije oz. uporabiti raje kakšne druge tabletke? Hvala za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljena, 

Vzrokov za vaše težave je lahko več in ni nujno, da so vedno v jajčniku, lahko kjerkoli v okolici. Najhitreje bi prišli do diagnoze z laparoskopijo, to je operativni diagnostični postopek,pri katerem se pogleda z "lučko" v trebušno votlino. Pri vaših težavah bi lahko šlo ali za nek starejši vnetni proces, lahko bi bila endometroza (to je malo težje razložiti - maternična sluznica se iz nekih razlogov naseli izven maternične votline in dela težave in jo z UZ ne vidimo). Zdravljenje endometrioze je lahko že laparoskopsko (žarišča se požgejo), nosečnost (že stare mame so znale reči:"Ko boš rodila, bodo težave minile.") in kontracepcijska tabletka. Ker imate vi kljub jemanju kontracepcijske tabletke še vedno boleče menstruacije, je možno, da bi vam tabletke z malo večjo vsebnostjo hormonov bolj ustrezale. Zaradi močnih menstruacij je potrebno še izključiti kakršnokoli dogajanje v maternici, kar je sigurno vaš ginekolog že izključil z UZ pregledom. Javite se še in mi sporočite, kako boste rešili probleme.

Lep pozdrav!

 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

12. 09. 2013 10:47:54
Lep pozdrav! Imam napihnjen in boleč spodnji del trebuha(kot močni krči),menstruacija zamuja 3 dni. Opravljeni 3 testi-negativni,menstrualni ciklusi do sedaj redni. Ze nekaj casa se trudiva,da bi zanosila in sem bila prepricana,da morda sem.Vceraj sem obiskala ginekologa,ki mi je rekel,da je prehitro,da bi se kaj videlo opazil pa je spremenjeno obliko jajčnikov od zadnjega pregleda pred enim letom. Ko sem ga vprašala kaj to pomeni je rekel samo da ni kritično,da zanositev je možna in nič drugega. Predpisal mi je kontracepciske tabletke yaz,da bi se naj to z njimi pozdravlo. Mene skrbi kaj to vse skupaj pomeni,ali bom lahko zanosila( tabletk nebom pričela jesti) HVALA ZA ODGOVOR
13. 09. 2013 08:50:58
Čebelica pozdravljeni,

predlagam, da vprašanje pošljete Zdravki Koman Mežek , dr. med. , spec. ginekologije:

http://www.viva.si/Strokovnjaki/Podrobnosti/219/Zdravka-Koman-Me%C5%BEek

Njen odgovor boste prejela v »Moj nabiralnik« v vašem osebnem profilu.

Lep pozdrav!