Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Razbrazdan jezik in gastrorezistentne tablete


Vprašanje:

Pozdravljeni,

že več kot tri leta čutim cmok v grlu in težko pogoltnem bolj trdo hrano. V tem času mi je tudi otekel jezik, tako, da se ob straneh poznajo odtisi zob. Zdaj pa imam tudi bolj belkast jezik, ki je razbrazdan. Peče me predvsem ponoči, tako da se večkrat zbudim in pijem vodo. V lekarni sem nabavila pastile, ki pomagajo pri pomanjkanju sline, vendar razlike ne opazim. Diagnoza po scintigrafiji ščitnice je evtirotična nodozno spremenjena ščitnica. Osebni zdravnik meni, da bi spremembe na jeziku lahko nastale zaradi preveč želodčne kisline in mi predpisal gastrorezistentne tablete. Vendar tudi pri jemanju teh tablet, ni nobehih razlik. Imam 64 let in ne jemljem nobenih zdravil.

Hvala za vaše mnenje!

Odgovor:

Spoštovani!

po mojem ima vaš osebni zdravnik prav. Morda lahko poskusite zamenjati gastrorezistentne tablete in vas pošlje na gastroskopijo. Saj ni tako grozna preiskava ... in vsi pridejo nazaj domov. Ugotovili bodo tudi, ali imate bakterijo Helicobacter pylori, ki je morda v ozadju in zato te tablete ne pomagajo. Seveda je možno tudi vnetje ustne sluznice, a je pred ORL pregledom potrebno opraviti to gastroskopijo. Pa tudi zobovje je lahko vzrok. Teh nekaj pregledov bo pojasnilo in odpravilo vašo težavo. Kar pogumno!

Lep pozdrav!

 Marjan Berginc, dr. med.

Aktiven

Marjan Berginc, dr. med.

Srce in ožilje Cepljenje Otroške bolezni Zastrupitve in prva pomoč Prehlad, gripa in bakterijska vnetja Diagnostika Poklicne in redke bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.