Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Mozolji po prenehanju jemanja kontracepcije


Vprašanje:

Spoštovana!

Stara sem 24 let. Sedem let sem redno jemala kontracepcijske teblete, ko pa sem jih nehala jemati, sem začela dobivati mozolje po obrazu. Zdaj jih že eno leto ne jemljem več, vendar se stanje še zdaleč ni izboljšalo. Uporabljala sem različne izdelke, razne druge kreme, vendar brez uspeha. Sedaj si obraz redno umivam samo s sodo bikarbono (piling) in navlažim s kremo. Naveličana sem si prekrivati obraz s pudrom, zato me zanima, kaj naj še storim, da se stanje izboljša? Ali priporočate kakšno kremo? Ali naj počakam, da mine samo od sebe? In če, kako dolgo bo še to "čiščenje kože" trajalo?

Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem.

Odgovor:

Pozdravljeni!

Pogosto se pri dekletih, ki so že od pubertete jemale kontracepcijske tabletke, po ukinitvi le teh, pojavijo akne, ki pred tem niso delale težav. Organizem potrebuje kakšno leto, da izpostavi naravno delovanje hormonov. Ta čas je individualen in se ga ne da predvideti.

Začeti morate pri primerni osnovni negi kože. Za umivanje priporočam uporabo vode in sindeta v trdi obliki (to je kot milo - a nevtralnega pH-ja). Za čiščenje ličil priporočam uporabo micelarne vodice. Odsvetujem vam uporabo sode bikarbone kot piling, saj je bazična in spremeni pH površine kože, ki to spremembo zaznava kot poškodbo in se brani s povečano proizvodnjo sebuma ter možnimi vnetnimi procesi. Bolje je, da v lekarni izberete primeren piling za mešano kožo in ga izvajate dvakrat tedensko. Predvsem v zimskem času je pomembno, da se koži pomaga pri obrambi proti zunanjim vremenskim vplivom z uporabo dnevne kreme. Za aknasto ali mešano kožo so kreme za vas primerne, ker imajo sestavine, ki kožo navlažijo, maščobe, ki naredijo zaščitno plast a ne mašijo kožnih por. Dermatologi opravljamo tudi kemične pilinge z mešanico sadnih kislin v primerni koncentraciji ali pa IPL postopke na akne, kadar se želi izboljšati obstoječe stanje brez sistemske terapije z tabletami.

Lep pozdrav!
 Nastja Lazar, dr. med.

Aktiven

Nastja Lazar, dr. med.

Kožne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.