Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Menopavza


Vprašanje:

Pozdravljeni!

Pred enim letom in pol so mi odstranili maternico z jajčniki, nato sem 9 mesecev jemala hormonske tablete. Počutje od začetka je bilo zelo dobro potem, pa se je vse vrnilo. Zamenjala sem tebletke in ni nobenega učinka, zato sem jih po dogovoru z ginekologom prenehala jemati. Začela sem uživati maco in tinkuto črne detelje, učinek je bil zanemarljiv, tako da sem tudi nad tem obupala. Mučijo me vročinski oblivi, nespečnost, utrujenost in bolečine v vseh sklepih. Bila sem pri revmatalogu (krvnih izvidov še ni), ki pravi, da je lahko za to kriva mena. Zanima me, če bi ponovno začela s hormonsko terapijo, mogoče z inekcijami,  če bi to kaj oblažilo teževe.

Prosim za vaše mnenje, lep pozdrav!

Odgovor:

Pozdravljeni,

ne vem, koliko ste stari. Predlagam, da vam ginekolog predpiše ustrezno hormonsko terapijo. Le ta bo ublažila klimakterične težave, zmanjšala težave s sklepi in imeli boste malo več energije. Inekcij na tržišču ni več, so pa tablete in obliži. Prepričana sem, da se bodo našle prave tudi za vas. Jaz imam s HT dobre izkušnje.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal



Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.