Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kljub gibanju preveč kilogramov


Vprašanje:

Lepo pozdravljeni! 

Kljub temu, da je moj delavnik zelo gibljiv in naporen, ne najdem odgovora, zakaj se redim. In to ne glede na to, če pojem mogoče dvakrat na teden zvečer pred televizijo kakšno vrečko smokijev, ali pa kakšno čokolado. Moj delovnik je normalno osem ur na dan, lahko pa se zgodi, da tudi 12 ur, saj čistim objekte (bloke). Torej osem ur hodim praktično po stopnicah gor in dol, kar se mi zdi precej naporno in vključuje veliko raznega gibanja. Visoka sem 150 cm in imam 53 kilogramov.  Rada bi shujšala samo 3 kg, kar se mi zdi zelo malo in menim, da se jih lahko hitro izgubi pri takemu tempu in gibanju. Zanima me, če so res toliko krive sladkarije zvečer, glede na moj tempo in izgubo kalorij na dan? Menim, da pokurim več kalorij kot jih zaužijem. Za malico pojem kakšen sendvič, ali pa jo tudi izpustim. Pijem pa zelo malo. Vem, da boste rekli, da hrana ni pravilna oz. je površna. Enostavno ne vem, kako naj izgubim pičle tri kilograme.

Hvala za vaš trud in odgovor!


Odgovor:

Pozdravljeni,

glede na vašo naravo dela imate vseskozi nizko intenzivno kardio vadbo, kar je odlično, bo pa za izgubo 3 kg potrebno malo več doslednosti pri prehrani. Najtežje je izgubiti tistih nekaj kilogramov pred dosego idealne teže. Glede na to, da vaše delo od vas zahteva fizično aktivnost, si verjetno ne želite še dodatnega športa - če pa vam to ne dela težav, bi bilo zelo dobrodošlo 2 x tedensko narediti vaje za moč (sklece, počepi, upogib trupa ...) in trideset minut intenzivnejše hoje v klanec, teka. Tako boste naredili dvoje: 1. povečali porabo energije, 2. izboljšali počutje in zdravstveno stanje telesa.

Pri prehrani pa bo nujno več discipline. Kot sem že omenil, bolj ko se bližamo cilju, težje je. Nujno poskusite imeti vsaj štiri obroke dnevno, če je le mogoče, naj bodo v naprej planirani - tako se boste izognili raznim sendvičem in podobnim prigrizkom. Namesto sendviča zaužijte raje 150 g pasirane skute in nekaj lešnikov, ali pa tuno in košček ponozrnatega kruha ... "Kakšni smokiji zvečer pred televizijo" pa žal tudi nič ne pomagajo k izgubi kilogramov, še posebno, ker po mojih izkušnjah to ni le tu in tam, ampak je neprestano "grickanje" stalna praksa. Tako pa mimogrede zaužijemo kopico odvečnih kalorij. Torej: vsaj 4 obroki, izogibajte se kruhu, uživajte nepredelana živila, veliko pijte, več zelenjave, več mesa, rib, skute, jajc in nič smokijev.

Lep pozdrav!

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.