Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kurjenje maščob


Vprašanje:

Pozdravljeni,

rada bi shujšala približno 5 kg, zato sem se odločila, da bom začela teči in po 18. uri ne bom več jedla. Sem pa malce zmedena. Eni pravijo, da je za kurjenje maščob najboljši počasni »pogovorni tek«, ki mora trajati več kot 30 min, saj se šele po pol ure teka začnejo trošiti maščobe. Drugi pa zagovarjajo hitri tempo teka in intezivno vadbo za kurjenje maščob. Kaj je pravilno? Povsem sem zmedena glede tega kurjenja maščob. Na netu sem našla različne informacije tudi glede srčnega utripa in kurjenja maščob, pa en kup formul kdaj se naj bi maščobe kurile, pa cono kurjenja maščob ... Mi lahko prosim, po domače razložite, kaj je s tem kurjenjem maščob, kakšen naj bo tempo teka, oz. vadbe ...

Hvala in lep pozdrav!

Odgovor:

Pozdravljeni!

Iz napisanega sklepam, da ste pri vadbi začetnica in vas je toplo vreme spomnilo, da je poletje pred vrati in se je potrebno "spraviti v red".

Predlagam, da začnete postoma z izmenično hojo in tekom, s časoma pa naj intervali teka postanejo daljši in intenzivnejši.

Obroki po 18. uri,niso problematični, seveda pa je zelo pomembno kakšni so ti obroki. Priporočam nekaj beljakovinskega in veliko zelene zelenjave, vsekakor pa ne kruha in testenin.

Kar pa se tiče "cone kurjenja maščob" in raznih formul na to temo, je nasvet zelo enostaven: Pozabite na vse!

Cona kurjenja maščob je mit (žal je razlaga predolga in bo objavljena v enem izmed prihodnjih člankov na portalu viva.si).

Osnovno vodilo pri vadbi vam naj bo: več, hitreje, intenzivneje = bolje, saj boste z intenzivnejšo vadbo porabili več energije in posledično tudi več energije iz maščobnih rezerv. Pri tem pa ne smemo pozabiti na povečano porabo energije v mirovanju kot posledico intenzivne vadbe. Osnovni namen vadbe s ciljem izgube maščobnih oblog pa je porabiti kar se da veliko kalorij.

Toplo priporočam tudi vadbo z odporom (uteži, lastna teža...).

Veliko uspeha in lep pozdrav!
 Anže Avbelj, univ. dipl. trener, profesionalni osebni trener

Aktiven

Anže Avbelj, univ. dipl. trener, profesionalni osebni trener

Rekreacija Diete in hujšanje Prehranski dodatki in dopolnila Zdrava hrana

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.