Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Težave po operaciji mioma


Vprašanje:

Pozdravljeni!
Pred petimi meseci so mi histeroskopsko odstranili miom na maternici. Pred posegom nisem uporabljala kontracepcijskih tabletk. Menstruacije so bile redne, brez drugih težav. Od operacije pa še nisem dobila menstruacije. Se pa pojavljajo drugi simptomi menstrualnega ciklusa in to redno na  28 dni. Prvi dan te "menstruacije" se pri uriniranju pojavijo sledi roza barve in to je vse, kar se tiče krvavitev. Drugi dan so zelo močne bolečine in krči v spodnjem delu trebuha, glavobol, sem tudi zabuhla in napihnjena, izcedka ni. Ostale dni se pojavljajo krči v trebuhu in napihnjenost, pogosto odvajanje vode. Bila sem na kontroli pri operaterju, ki sem opozorila o izostanku menstruacije. Me je ultrazvočno pregledal in je bil mnenja, da je vse v redu. Obiskala sem tudi svojo ginekologinjo, ki je rekla, da se ji zdi, da so kanali nekoliko zoženi in da tekočina zaostaja. Predpisala mi je kontracepcijske tabletke za 3 mesece, da bi se z njimi to nekako uredilo. Efekta pa ni bilo, z ali pa brez tabletk je popolnoma enako.

Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem.

Odgovor:

Pozdravljeni,

če bi bil kanal v vratu maternice zožen in bi menstrualna kri zastajala v maternici, bi se to videlo na UZ in sicer kot tekočina v maternici. Ker je bil miom odstranjen histeroskopsko, se pri tem posegu tudi koagulira predel, kjer je bil miom, lahko pa so požgali več sluznice, zato menstruacije ni. To ni nič narobe. Ne vem ali ste prej uporabljali hormonsko terapijo (kontracepcijske tablete) zaradi močnih krvavitev ali ne. Hormoni naredijo menstruacije neboleče. Če po tabletkah ne bo boljše, predlagam ponoven pregled in laparoskopijo. To je pogled v trebušno votlino s posebno lučko.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal