Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Zamujanje menstruacije


Vprašanje:

Pozdravljeni!

Pri spolnem odnosu nama je s partnerjem počil kondom, zato sem takoj ( v roku 12 ur) vzela jutranjo tabletko. Nato se mi je pojavil majnši rjav izcedek, ki je trajal priblizno 3 dni. Nato pa sem dobila močno menstruacijo, ki je traja tri dni. Od takrat sva imela s partnerjem sicer še spolne odnose, vendar vedno zaščitene s kondomom in vedno sva preverila, če je le-ta počil. Sedaj pa mi menstruacija zamuja že 11  dni. Imam jo namreč redno na 28 dni. Opravila sem že 3 teste in vsi so bili negativni. Moja ginekologinja je odsotna, zato se obračam na vas. Kaj mislite, da bi lahko bilo narobe? Mi lahko jutranja tabletka tako zmeša cikel? Ali je kljub zaščiti in opravljenih dveh testih možno, da sem vseeno noseča?

Hvala za odgovor!

Odgovor:

Pozdravljeni,

vsaka hormonska tabletka lahko vpliva na menstruacijski ciklus. Ker je test na nosečnost negativen, mirno lahko počakate. Če v enem mesecu ne bo menstruacije, pa obiščite svojega ginekologa.

Lep pozdrav!
 Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Aktiven

Zdravka Koman Mežek, dr. med.

Ginekologija in porodništvo Rak Spolne bolezni

Če želite zastaviti vprašanje stokovnjaku, se morate najprej prijaviti v sistem.

Prijava na portal