Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Kako naj mož, star 80 let, shujša?


Vprašanje:

Spoštovana g. Cepuš!

Zelo si želim pravega odgovora na moje vprašanje, ki se vam bo zdelo mogoče čudno. Moj mož je star 80 let, pred 10 leti je bil uspešno operiran, 40 let se zdravi zaradi zvišanega krvnega pritiska. Pred 4 leti so mu operirali koleno. Jemlje veliko zdravi (ne na lastno željo). Kljub vsemu se ukvarja s športom (tenis, smučanje,kolesarjenje).V mladosti je bil aktivni nogometaš (tekmovalec). Rad bi shujšal, pa ne more. Imel je že veliko diet, po katerih je najprej shujšal, nato pa se še bolj zredil. Kaj je za storiti? Hvala za odgovor. Lep pozdrav!

Odgovor:

Lepo pozdravjeni,

najprej naj vašega soproga pohvalim, da je še vedno športno aktiven. Iz napisanega, ne vidim razloga, zakaj ne bo mogel shujšati. Žal ne vem, kakšne prehranske navade ima sedaj, bi pa svetovala, da se za nekaj tednov prehranjuje po naslednjem sistemu. Pričakujete lahko zmerno znižanje teže, okoli 0,5 kg na teden. Zelenjave mu lahko po želji dodate v vsak obrok, kolikor želite. Lahko jo je v neomejenih količina, z izjemo stročnic in krompirja.

Zajtrk: sestavljen naj bo predvsem iz - OGLJIKOVIH HIDRATOV

60 g ovsenih kosmičev ali 2 sunnybiska - to je žitarica za zajtrk, kupite v vseh večjih trgovinah, 2 suhi figi, eno jabolko, 2 dcl jogurta.
ALI
Kos kruha, 60 g namaz iz čičerike – humus, češnjevi paradižniki ali paprika.
Humus namaz: 100 g kuhane čičerike, malo česna, žlica olivnega olja, žlica limoninega soka, sol, poper.

Malica: sestavljen naj bo predvsem iz - OGLJIKOVIH HIDRATOV
Sadni smoothie 3 dcl, ali celo sadje. Če se le da, uživajte sezonsko sadje (jabolko, hruška, pomaranča, voda).

Kosilo: sestavljen naj bo predvsem iz - OGLJIKOVIH HIDRATOV in zelenjave

Zelenjavna juha, 110 g živila z OH (testenine, riž, kvinoja, amarant, krompir 300 g, kruh …).
Velika skleda listnate solate, lahko z dodatkom stročnic.

Malica: sestavljen naj bo predvsem iz - BELJAKOVIN

Skuta 200g ali 20 oreščkov ali lonček kefirja.

Večerja: sestavljen naj bo predvsem iz – BELJAKOVIN in zelenjave
Zelenjavna priloga, velika listnata solata in 100 g mesa 1x na teden ali jajce 1x na teden ali riba 2x na teden.

Srečno!
 Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Aktiven

Mojca Cepuš, svetovanje o prehrani

Rekreacija Diete in hujšanje

Viva strokovnjak trenutno ni na voljo za vprašanja. Lahko si izberete drugega, ali pa poskusite kasneje.

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

Komentarji

4. 04. 2013 11:12:53
Zelo pohvalno, da je gospod pri 80 letih še vedno športno aktiven.