Skupina: Rekreacija

Nosilci skupine:

Edvin Derviševič

doc. dr. Edvin Derviševič , dr. med.

Mojca Cepuš

Mojca Cepuš , svetovanje o prehrani

Anže Avbelj

Anže Avbelj , univ. dipl. trener, profesionalni osebni trener

Luka Hren

Luka Hren , diplomirani kineziolog in gibalni terapevt

Kako se rekreirati, kaj pri tem uporabljati ter kako preprečiti in lajšati športne poškodbe.

110 članov

Dodajte svoje mnenje ali vprašajte strokovnjaka

Sodelovanje na forumu ali postavljanje vprašanja strokovnjaku je omogočeno le registriranim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.

sobota, 21. december 2019

Ne ignorirajmo bolečine pri športni poškodbi!

V jesensko-zimskem času se več ukvarjamo z rekreativnim tekom in smučanjem, zato prevladujejo poškodbe spod­njih okončin, pri rekreativnih tekačih na … več
torek, 03. december 2019

Mehanizmi, ki povezujejo telesno vadbo in imunski sistem

Raziskave kažejo, da zmerna do intenzivna telesna vadba, ki ne traja dlje kot 60 minut, pomembno spodbudi posameznikov imunski odziv in izrazito pozitivno … več
petek, 08. november 2019

Koliko lahko trenirajo otroci

Ameriški športni strokovnjaki so sprejeli nove smernice, koliko lahko trenirajo odraščajoči otroci, da ne pride do poškodb in dolgoročnih zdravstvenih … več
torek, 16. julij 2019

Telovadba v naravi krepi optimizem

Koristi vadbe na prostem je več, saj rekreacija na svežem zraku poleg nabiranja fizične kondicije tudi zbuja optimizem. Izpostavljanje prijetnim sončnim … več
petek, 21. junij 2019

Alenka Artnik: Svetovni rekord ni smisel mojega življenja

Odkar se je Alenka Artnik pri tridesetih letih začela ukvarjati s potapljanjem na vdih, podira mejnike. Nase je resneje opozorila predlanskim, ko je … več
ponedeljek, 03. junij 2019

Hidracija: Pijmo, ko smo žejni

Nezadostno pitje vode je dolgoročno povezano z nastankom številnih kroničnih bolezni, zato je pomembno, da vsak dan popijemo vsaj devet kozarcev vode. … več
torek, 28. maj 2019

Kako ravnati po športni poškodbi?

Že vrsto let velja, da je po športni poškodbi (obtolčena mišica, nateg mišice, zvin sklepa …) potrebno takoj slediti postopku RICE . RICE je kratica … več
četrtek, 16. maj 2019

Tek je boljši v družbi

Vsi vemo, kako težko se je spraviti v gibanje, za večjo motivacijo pa inštruktorji svetujejo, da si poiščete družbo. Družba vam bo pomagala tudi, da … več
torek, 16. april 2019

Šteje prav vsaka telesna aktivnost - tudi dve minuti

Telovaditi je treba vsaj trikrat tedensko po pol ure, da bi ohranili dobro zdravje, priporočajo zdravniki. A se je izkazalo, da to ni povsem pravilno. … več
četrtek, 28. februar 2019

S hojo do zdravja, dobre volje in lepe postave

Hoja dela prave čudeže za naše zdravje. Strokovnjaki so glede koristi hoje soglasni kot pri le redko kateri stvari, da gre za eno ključnih aktivnosti … več
četrtek, 13. december 2018

Tek pozimi: Najboljši čas za kurjenje maščob

Tako kot vsako drugo letno obdobje zima tudi tekačem ponuja svoje skrivnosti, radosti in čare. Za prijetno vadbo pri nižjih temperaturah, po zasneženih … več
sreda, 05. julij 2017

Tek v poletni vročini

Poletje je čas visokih temperatur in pogosto tudi velike zračne vlage, ki nam pogosto krnijo radosti ob teku ali kaki drugi dolgotrajnejši dejavnosti … več