Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Rjav in krvav izcedek

Citiraj
Pozdravljeni.

Že četrti dan imam rjavkast izcedek iz nožnice. Jemljem kontracepcijske tabletke Belara. V nedeljo, pri predzadnji tabletki se mi je pojavil blag rjavkast izcedek, prav tako sem ga imela malo v ponedeljek. Včeraj je bil bolj krvav, prav tako danes, vendar je zdaj spet bolj rjavkast in ga je zelo malo. V ponedeljek sem imela tudi prvič spolni odnos. Prav tako sem odnos imela včeraj. Tabletke sem jemala vseh 21 dni redno, mogoče sem kakšen dan zamudila za 2-3 ure. Sem pa pred tem zavojčkom tabletk naredila le 5 dni, namesto 7 dni premora.
Bi morala na pregled ali je rjav izcedek le posledica skrajšanega premora? Je zaradi izcedka zmanjšan učinek kontracepcijskih tabletk?
Hvala za odgovor
Na vrh Sledi ZS Objavi