Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Pozdravljeni.

Citiraj
Vedno sem bila zgoraj skorajda pretirano suha, od pasu navzdol pa prava hruška. Po porodu sem si pridobila 20 kilogramov viška. Žal sem tudi gibalno ovirana, saj imam komplicirano poškodbo noge. Tako, da je vsaka telovadba zame napor. Se gibam, a tisto, obvezno gibanje. Rada bi izgubila trebuh, in vsekakor zadnjico ter noge. Izgubiti moram tudi teh 20 kilogramov. Mi lahko svetujete kaj? Hvala vsem za pomoč,

Izidora
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Izidora, če imaš poškodbo noge, je zate verjetno zelo primerno plavanje. Bi ti zneslo iti v bazen trikrat tedensko in plavat eno uro?

Izgubiti 20 kg pa je po mojem najlažje dosegljivo, če to spremeniš v proces in ne v shujševalno kuro. Najlepše in najlažje jih boš vrgla stran na malo daljši rok, s korenito spremembo življenjskega stila. Da torej začneš živeti drugače: si urediš prehrano, ne izpuščaš obrokov, ješ VSE (moje mnenje), saj ne redi določen tip hrane, ampak količine hrane, da se znaš tudi pocrkljati z zavitkom ali pizzo ali kozarcem vina ... Ob tem pa je ključno tudi gibanje, že zaradi odvečne kože, ki se mora počasi krčiti. Misliš, da bi zmogla spremembo in predvsem potrpežljivost ob njej? Na tak način človek izgubi kilograme, vendar v roku več mesecev, takojšnjega uspeha ni.

Čisto na koncu pa ... Vse se začne z ljubeznijo do samega sebe. Rodila si, tvoj trebuh je nosil otročka, tvoje prsi so ga hranile. A ni tvoje telo naredilo veličastnega dela? Pobožaj se vsak dan, reci si, da si krasna točno takšna, kot si. Sprememba naj pride iz potrebe, da boš zdrava, da se boš dobro počutila v svoji koži.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Najlepša hvala za nasvet! Glede plavanja je takole, pogosto imam krče, torej vsaj 2x me zgrabi močan krč vsaj v stopalo.. Ne vem, če se je kdaj zgodilo, da me krč v vodi ni zgrabil med plavanjem ali hojo po vodi. Poizkusila sem tudi z vodno aerobiko, isto. Prav tako imam močne mravljince na poškodovani nogi. Nekoč športnica danes... Priznam, da včasih padem po tleh zaradi tega, a živim z dobro voljo in ljubeznijo do sebe in otroka! Otrok je tisti, ki mi dalje veliko moči, da premagam vse to, kar je.
Res je problem, da zjutraj zajtrk izpustim, spijem kavo, malico imam nekje ob 10 uri ( paradižnik, ali kake ribe in konzerve), jogurt. Kruha ne jem. Spijem še kavo z mlekom. Kosilo imam nekje okoli 17 ali 18 ure. Juha, brez zakuhe, potem pač kaka solata, krompir ali riž, ali testenine, in meso, odvisno. To je to. Res je, da včasih popadem kako vrečko smokija ali čipsa. Kar vem, da je najslabše. Na dan spijem veliko vode, 3 - 4 kave z mlekom. Spijem veliko doma iztisnjenih iz sokovnika sadnih sokov. Res je tudi, da pojem premalo obrokov, a je tisti obilen. Torej si moram zelo, zelo urediti redno prehrano, ter raje manj po večkrat...
Na vrh Sledi ZS Objavi