Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

SHUJŠAL BOM ZA 20 kilogramov

Citiraj
Rad bi delil z vami svojo shujševalno izkušnjo.
V življenju sem shujšal, v seštevku sigurno za 100 kg. Potem sem se odločil za spremembo prehranjevalnih navad: 5 dnevnih obrokov in ukinitev alkoholnih pijač. V času od marca letos sem shujšal za 16 kg (97 na 81). Cilj je 77 kg. Moram poudariti, da v prehrano ne vključujem prehranskih dodatkov in dopolnil. Najmočnejši obrok je zajtrk.
Če je to težko? Ne, ker nisem lačen. Ko smo imeli teden skupnega bivanja v toplicah, so se člani družine čudili, koliko veliko pojem. Sam bi dodal, da spijem tudi veliko tekočine. Kuham si čaj z ingvarjem, cimetom in klinčki in pijem vodo.
Rekreacija ob tem ni zanemarljiva. Začel sem z lahkotnim tekom, hojo, zjutraj pa pozdrav soncu . Ob tem se mi je telo preoblikovalo, samopodoba in samozavest sta močnejši. Ponosen sem nase.
A kjer potekajo bitke pridejo porazi, v takih kriznih situacijah, si ponavljam, treba je vzdržati samo teh par ur do konca dneva. Zjutraj je vse drugače.
Na žalost je vse preveč oglašanja za instant shujševanje s preparati, dodatki, čaji, tudi na »resnih« straneh neta in revij. Verjemite, uporaba le-teh da rezultat na kratek rok. Potem se teža povrne, običajno s še kakšnim kilogramom dodatka.

Če vam zapis vzpodbudil prvi korak, ne oklevajte, NAREDITE GA!
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Tudi moja izkušnja je podobna. Se ne bi mogel bolj strinjati s tabo. Mene sicer mede par stvari, predvsem mi je ob gužvi v službi težko skrbeti za rekreacijo in si skuhati ustrezne obroke. Kajti primerno prehranjevati se, še zlasti kot vegetarijanec, v slovenskih menzah skorajda nemogoče in to zahteva, da si pripravim obrok sam. Ko ni gužve v službi, to še gre, ko je gužva, pa mi to ne uspe vsak dan. Kljub vsemu sem vsaj približno zadovoljen, shujšal sem 13 kg (98-85), težo držim na tem nivoju že skoraj celo leto. Opazil sem tudi, da čeprav jem večkrat, pojem v bistvu manj. Športal sem že prej, moja izbira je gorsko kolesarstvo, ki je kalorično večinoma bolj zahtevno (ko sem imel največ prostega časa, sem porabil povprečno dnevno 1000 kcal glede na mirujoči metabolizem). Ja, lakota me ne napada, razen občasno, ko zaradi gužve izpustim obrok oziroma ga preložim za kako uro ali dve. Kar vem, da ni najboljše, ampak vseeno, kljub gužvi mi kar ratuje. Še to bi dodal, niso tako pomembni kilogrami kot bolj zdravo življenje. Sam vem, da se mi bo stres čez dober mesec zmanjšal, ker imam res pomemben projekt za seboj (ki pa sem si ga pravzaprav želel in mi res veliko pomeni).
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Bojan, super zate, vesela sem, da imaš toliko zagona. Predvsem pa ti želim, da tvoj sedanji način življenja postane stalen in ne zgolj začasen. Sama sem namreč prepričana, da so trajne shujševalne zgodbe možne samo in zgolj takrat, ko naredimo v glavi premik in ne hujšamo, ampak se za določen prehranjevalno-gibalni način življenja odločimo za stalno. Zato je tudi potrebno izbrati takšnega, ob katerem se ne počutimo kot žrtve, ampak se mu zlahka prilagodimo. To tudi pomeni, da vanj vnašamo spremembe postopoma in z majhnimi koraki. v vsakem primeru pa, srečno, prijatelj!
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Treba se je zavedat, d akratke dieste se hitro maščujejo, dolge kot jih imaš ti bojan in ti patrice :) pa so boljše za telo, saj so postopne in ne tako vsiljive telesu.

Je pa super, če želita shujšati: tek na tešče in malo zelenega čaja. S tekom mislim zmerni tempo, ne pretiravat. Tek naj bo dolg približno 40 min ali več, če se da...saj se telo ogreje šeleo po 15- 20 minutah.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Bojan, povej kako je zdaj, po enem letu od začetka hujšanja?
Na vrh Sledi ZS Objavi