Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

Znamka gorskega kolesa

Citiraj
Zanima me, če je poleg vrednosti branda, še kakšna razlika med recimo Trek in Cube gorskim kolesom. Opazil sem, da pri Cubu dobiš dosti več za isti denar. Ali je Trek-ov okvir toliko biljši, lažji ali trdnejši?
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Trek je morda malo bolj uveljavljena znamka. Drugače pa, najboljše je, da probaš obe znamki v živo, ker je najpomembnejše, kako se počutiš na kolesu in kaj ti odgovarja. BTW, meni se niti ne zdi, da bi pri vseh modelih bil Trek zelo dražji. Oprema na kolesu je bolj paša za oči, seveda pa to ne velja za okvir, amortizerje in zavore (menjalniki so pa že Alivio dovolj dobri, če mene vprašaš). Vprašanje je tudi, koliko vpliva tečaj USD/EUR, ker Cube so nemški, Trek pa je ameriški.
Ne glede na vse povedano, oboji so dobri. Premisli še o Specialized, pa tudi Francozi baje niso slabi (Lapierre, Commencal).
Sicer pa namesto znamke poglej:
- da je kolo narejeno za to, kar misliš voziti
- da ti okvir odgovarja
- da imaš ustrezno vzmetenje, ki ti lepo pobira udarce
- da imaš dobre zavore (meni so slabe že odvzele kak spust, ki si ga nisem upal voziti)
- da ti odgovarja sedež
- da je poceni
- in šele na koncu, kaj piše na zadnjem menjalniku. Če te naj kaj skrbi pri menjalniku je: Da imaš zadaj 34 zobnikov ali več (baje imaš sedaj tudi zobnike 36), ker se res pozna v strme klance
- če si pa res mahnjen na rang, potem glej, katere prestavne ročke imaš, vse ostalo se praktično ne pozna, razen par gramov teže.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
BTW, poceni sem mislil relativno glede na zmogljivosti, da ne bo pomote. Poceni je lahko tudi 3000 EUR, če za ta denar dobiš super duper karbonca s 150 mm hoda, vrhunskimi vilicami in samo 12 kg.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
To mi je jasno. Samo razlike v ceni so res ogromne. Primer: za okoli 1000e lahko kupiš Cube ltd race in Treka 6500. Cube ima en boljši amortizer, prestavne ročice, prednji menjalnik itd., stane pa isto (pri nas-v eur). Če bi hotel treka s podobno opremo kot cuba race bi moral kupiti treka 8000, ki stane 1600e. Razlkika v ceni je toraj 500e.
Na vrh Sledi ZS Objavi
Citiraj
Sploh na področju trdakov se mi zdi, da razlike v imenu večinoma ne morejo prinesti kakšne bistvene prednosti, ker se mi zdi, da je tam bolj ali manj že vse pogruntano (ok, morda kaka kilca manj, ampak meni se to ne zdi vredno več kot kakih 100 EUR razlike).
Pri fullyih pa je stvar precej drugačna. Tam pa je kvaliteta okvirja še kako pomembna in se izredno pozna na obnašanju kolesa kot celote. Slabše znamke imajo lahko precej problemov, od nihanja med poganjanjem, neuravnoteženostjo sprednjega in zadnjega amortizerja, slabim pobiranjem neravnin ali prehitremu zabijanju, otrdevanju zadka med zaviranjem, težkemu poganjanju, možnostjo poletov čez balanco zaradi previsokega težišča, lomih okvirja, pretirani obrabi ležajev v nihajki (zadnji del kolesa), premajhni togosti itd. Tukaj pa so bolj uveljavljene znamke ponavadi vsaj bolj zanesljiva izbira.
Na vrh Sledi ZS Objavi