Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

EFT: anksiozne motnje


(stran 2 od 4)

Zelo preprosto in učinkovito − z eftanjem!


Recept št. 1 (predpišete si ga sami)

Prvo pravilo, ko začutite napetost, nelagodje, strah ali anksioznost, se USTAVITE in se OZAVESTITE. Pogosto preverjanje, kje ste, prepreči, da bi se »zaplezali« in zboleli, saj je veliko laže popravljati smer, če ste zgrešili samo eno križišče. Preverite, kaj čutite, kako dihate, kakšna je vaša telesna drža. Včasih ne boste znali natančno poimenovati čustva, vendar vseeno poskusite, poskusite ugotoviti, kaj ga je sprožilo. Verjetno boste ugotovili, da je vaša drža sključena in da se je obrazna mimika »sesedla«. Dihanje je nepravilno, plitvo, hitro in lahno, obenem pa vas stiska v grlu. Ljudje imamo v telesu receptorje, ki nezavednemu delu možganov sporočajo, kaj se dogaja v telesu. V vašem primeru jim sporočajo, da ste v godlji, kar vaši možgani nemudoma spremenijo v zgoraj opisani odziv na stres. Samo za nasmeh obstaja več desetin receptorjev. Znanstveniki so ugotovili, naslednje: če se prisilite k smehu, četudi vam v tem hipu sploh ni do tega, možgani sprožijo serotoninsko reakcijo. Izplača se, kajne?

Enako je z dihanjem. »Anksiozno« dihanje ima enak učinek, zato se takoj umirite, globoko izdihnite in povsem izpraznite pljuča. Saj veste, kadar človeku odleže, si … oddahne. Predstavljajte si, da obenem z izdihanim zrakom iz sebe spravljate tudi napetost. Umirjeno vdihujte in bodite pozorni, da dihate s celimi pljuči. Predstavljajte si, da vdihujete mir. Če ste na samem (dokler ne bomo vsi obvladali eftanja, se utegne to početje v javnosti zdeti nekoliko čudaško), začnite eftati na karate točki ali boleči točki:
Čeprav imam to anksiozno dihanje, se sprejemam in se imam rad.

Pozneje se odločite, da pri globokem in umirjenem dihanju čutite varnost.
Ugotovite, kateri del telesa je napet; lahko si ga predstavljate obarvanega (navadno so to intenzivne barve). Tja pošljite sproščenost in zdravje; postopno vizualizirajte manj intenzivne barve. Oblijte se z zdravilno, pomirjujočo energijo in vmes ves čas eftajte.

Članek se nadaljuje »


Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd