Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

Stres - na pomoč!

Ne eksperimentirajte!

Ko ste pod stresom, se ne odločajte za spremembo barve las ali pričeske in se izogibajte nakupu nove garderobe. Veliko možnosti je, da se boste napačno odločili.

Šport je ubijalec stresa

Telesna dejavnost zbistri telo in duha. Tek, hitra hoja, plavanje ... vsaka telesna dejavnost, zlasti če poteka na svežem zraku, nas obnovi. Pri tem v telo izloča endorfine, ki izboljšajo naše razpoloženje.

Stres je pogojen z občutkom manjvrednosti ali nesposobnosti. Če svoje telo negujemo in poskrbimo za stvari, s katerimi se "pocrkljamo" se bomo teh negativnih občutkov otresli. Sproščujoča kopel ali masaža pod prho, savna, aromaterapija ... vse to nas umiri in blagodejno vpliva na počutje. Ko smo v stresu ali depresiji, nam je vsako opravilo odveč. Težko opravimo celo najpreprostejša opravila.

Red dobro vpliva na počutje

Če je okolje, v katerem delamo ali živimo, polno navlake in nepospravljeno, se počutimo še manj storilni in leni. Nasprotno red, čistoča in stvari, ki jih imamo radi, dobro vplivajo na nas. Če so vam všeč rože, si v prostor postavite vazo s cvetjem, lahko si tudi prižgete dišečo svečko. Tudi glasba je lahko spodbudna.

Svežina in urejenost ...

... sta recept proti stresu. Namesto da v stresnih situacijah ne najdemo časa zase, je dobrodošlo, da poskrbimo za svoj videz, in to še bolj kot sicer. Urejena pričeska, dišeča koža, lakirani nohti ...vse vpliva na samopodobo, ki jo najeda stres.

Tudi prehrana, o kateri je veliko napisanega, vpliva na stres. Banana je na primer antidepresiv, čokolada da energijo in deluje proti stresu, melisin čaj pomirja ... Prehrana naj bo uravnotežena. Hitra in nekakovostna hrana hodi z roko v roki s stresom. V stresnih situacijah nam ni do družbe. Ko svojo težavo ubesedimo, je že polovico manjša. Dober prijatelj ali prijeten sogovornik sta boljša rešitev, kot da se zapremo med štiri stene.

Avtogeni trening ...

... je učinkovit bojevnik proti stresu. Misli in predstave imajo večjo moč, kot si mislimo. Posamezna misel ali interpretacija situacije nas lahko razburi ali umiri. Oče avtogenega treninga je nevropsihiater J. H. Schultz, ki utemeljuje, kako z usmerjenim pozitivnim mišljenjem vplivamo na počutje, zdravje, nespečnost in posledično tudi na videz. Obstaja veliko literature o avtogenem treningu, lahko pa se priključite tudi organizirani skupini, kjer se boste pod strokovnim vodstvom naučili, kako se boriti proti stresu.

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

stres , življenjski ritem , avtogeni trening , samopomoč

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.