Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

*** Show Paged

Zakaj imajo otroci z ADHD težave pri navezovanju prijateljstev


(stran 3 od 3)

Naučite ga veščine poslušanja drugih.

1. Sogovorniku glej v obraz in z njim naveži očesni stik.
2. Ne govori, ampak počakaj sogovornika, da konča.
3. Razmisli o povedanem.
4. Premišljeno komentiraj.

Naučite ga veščine spoznavanja novih oseb.
1. Izberi primeren čas za svojo predstavitev.
2. Pristopi k osebi in jo poglej v oči.
3. Povej svoje ime.

Naučite ga razumevanja telesne govorice.
1. Opazuj osebo. Ne približaj se ji z dotikom.
2. Osebo glej v oči.
3. Na osnovi izraza na obrazu razmisli, kako se počuti oseba (učenje izrazov čustev).
4. Opazuj gibanje in telesno držo.
5. Razmisli, kaj oseba izraža z držo.
6. Če še vedno ne razumeš, kako se oseba počuti, jo raje vprašaj.

Sodelovanje v igri.
1. Razumeš in poznaš pravila igre.
2. Pred začetkom igre ponovi pravila.
3. Določite, kdo bo sodelujoči.
4. Določite, kdo bo začel prvi.
5. V miru počakaj, da prideš na vrsto.
6. Opazuj, kako se igrajo drugi.
7. Ko je igre konec, soigralcem reci kaj spodbudnega.

Po korakih

Na podobne načine lahko otroka vodimo skozi različne dejavnosti, ki vodijo k oblikovanju prijateljstev. Zavedati se moramo, da je treba delovati po korakih in vsako, za nas še tako logično situacijo, razdeliti na manjše korake. Ne obupajte, če uspeha ne bo takoj. V resnici bo najbrž prišel veliko pozneje. Ko bo uspeh dosežen, naj praznuje vsa družina. Otrok mora dobiti pohvalo za doseženi napredek. Ko bo otrok omenil, da je dobil prijatelja, ga spodbudite, naj ga pripelje domov, kjer boste lahko od daleč nemoteče pomagali, da bo prvo srečanje izpeljal tako, da ga bo prijatelj želel še kdaj obiskati ali ga celo povabil k sebi domov.




Vam je �lanek v�e�?


Povezano

trstsdsd