V dobrodelni akciji NIVEA Podajte nam roko! zbrano 106.376 rok

  • UR
  • sreda, 30. november 2011
Vodja marketinga v podjetju Beiersdorf d.o.o. Janja Žbontar Škraba predaja ček za 53.188 evrov Francu Hočevarju, predsedniku ZPMS.
Vodja marketinga v podjetju Beiersdorf d.o.o. Janja Žbontar Škraba predaja ček za 53.188 evrov Francu Hočevarju, predsedniku ZPMS. (Foto: Katja Žagar)

Po skoraj treh tednih se je zaključila že tradicionalna akcija NIVEA Podajte nam roko!, v kateri sta že šesto leto zapored združila moči za enakopravnejše možnosti šolanja podjetje Beiersdorf d.o.o. z blagovno znamko NIVEA in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). Vseslovenska akcija, ki je trajala med 3. in 20. novembrom, je bila zopet izredno uspešna, saj se je zaključila z rekordnim številom zbranih dlani. Letos smo dobrosrčni in dobrodelni Slovenci podali skoraj 27.000 več rok kot lani. To pomeni, da smo letos narisali, porisali, obrisali ali kako drugače ustvarili 106.376 rok. Za vsako podano roko podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA prispeva 0,5 evrov. Sredstva so v celoti namenjena štipendiranju otrok in mladostnikov, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Štipendija podjetja Beiersdorf je skozi šolanje pomagala 67 mladim, trenutno jih štipendijo prejema 23, z novimi sredstvi v Učnem skladu pa bo ta številka višja.

“Iskreno bi se zahvalila vsem, ki so pomagali zbirati roke, da bodo uresničevale življenjske cilje naših štipendistov, njim pa položila na srce: kjer je volja, je tudi pot, pogumno naprej!,” je ob zaključku letošnje akcije povedala Janja Žbontar Škraba, vodja marketinga v podjetju Beiersdorf d.o.o.. Poudarila je, kako zelo je ponosna na štipendiste Učnega sklada NIVEA, ki se po najboljših močeh trudijo pomoč Učnega sklada pametno izkoristiti za doseganje življenjskih ciljev, in tudi na prebivalce Slovenije. Uspeh akcije je po njenih besedah viden prav skozi zgodbe štipendistov in tudi skozi zgodbo Slovencev. Njihova dobrosrčnost in dobrodelnost je zopet presegla pričakovanja, zbrali so rekordno število rok – 106.376. V številkah to pomeni, da je podjetje Beiersdorf v Učni sklad NIVEA prispevalo 53.188 evrov.

Franc Hočevar, predsednik Zveze prijateljev mladine Slovenije, je o pomenu že šest let trajajoče partnerske zveze povedal: “Akcija je sedla v prostor in čas. Postala je pravo gibanje za pomoč otrokom in mladostnikom na poti v življenje,” in dodal, da je v tem času še posebej pomembna, saj mladim sporoča, “da ne ostajajo sami, da jim zmoremo pomagati pri oblikovanju in doseganju življenjskih ciljev.” Kolegica Anita Ogulin iz Zveze prijateljev mladine Moste-Polje je misel dopolnila, kako zelo pomembna so sporočila družbe kot celote, “da zmoremo solidarnost, sočutje, zmoremo podporo in pomoč konkretnim otrokom in mladim, ki bodo vsako podarjeno dlan sprejeli odgovorno, da uresničijo svoje sanje.”

Letošnji sklepni dogodek, na katerem je organizator dobrodelne akcije podjetje Beiersdorf, predstavilo rezultate, se je odvil simbolično v Slovenskem šolskem muzeju, saj je bila letošnja rdeča nit akcije NIVEA Podajte nam roko! knjiga oz. šola. Knjiga in šola kot osnovni orodji na poti k uresničevanju življenjskih ciljev – znanje kot tisto, ki odpira meje, knjiga kot tisto, ki odpira glave in srca. Tudi letos so v okviru akcije potekali dobrodelni dogodki, na katerih so v veliko knjigo NIVEA zbirali obrise dlani prebivalcev Slovenije na različnih lokacijah po Ljubljani. Pri tem so pomagali ambasadorji projekta, ki so pripomogli k uspehu akcije: Košarkarski klub Uniona Olimpija, Boštjan Gorenc – Pižama, Tin Vodopivec in Klemen Bučan ter Manca Košir, Matjaž Pikalo, Desa Muck in Rok Terkaj. Tisti, ki se niso udeležili dobrodelnih dogodkov, so roke podali prek internetne aplikacije na spletni strani NIVEA.si/roke, prek pošte in v šoli ter vrtcih, ki vsako leto tako srčno pristopijo k projektu.


Nevio Medved

Nevio Medved dr. med. plastične, rekonstrukcijske in estetske kirurgije

Postavi vprašanje

Tina Fabjan

Tina Fabjan dr. dentalne medicine

Vsi Viva strokovnjaki