Predstavljamo knjigo Joga za čustveno ravnovesje

  • UR
  • četrtek, 29. september 2011

Dr. Bo Forbes, Založba Gnostika, 2011

Knjiga Joga za čustveno ravnovesje. Enostavne vaje za lajšanje tesnobe in depresije je vodnik za doseganje čustvenega ravnovesja.

Tehnike v tej knjigi izvirajo iz klasične joge in so podprte s psihologijo in znanostjo, z njimi pa boste lahko stopili na pot naprednih in trajnih sprememb.

Knjiga ponuja orodja, s katerimi lahko premagate občasno zaskrbljenost in čemernost ter se povrnete v svoje čustveno središče. Z vajami, opisanimi v knjigami, pa lahko najdete mir v obdobjih stresa ali žalosti. Hkrati pa v knjigi najdete nasvete tudi za premagovanje izbruhov tesnobe ali depresije.

Čustveno ravnovesje lahko dosežemo, je prepričana psihologinja in učiteljica Bo Forbes, če negujemo tako inteligenco telesa kot uma. V knjigi ponuja nekaj najpomembnejših učenj in vadb, vključno z naslednjimi:

  • enostavni načini razumevanja čustvenih vzorcev;
  • pregled treh glavnih ovir do čustvene blaginje;
  • pet orodij za gradnjo čustvenega ravnovesja;
  • zaporedja krepčilne joge, ki uravnovešajo tesnobo in lajšajo depresijo;
  • vaje, osredotočene na dih in telo, ki umirijo um in poživijo telo.