Za totalno kül poletje nov FRUC okus »Fruc Summer Special«

  • UR
  • sreda, 08. junij 2011

Fruc, kot najbolj priljubljena in odštekana sadna pijača v Sloveniji, ponovno osvaja. Lani je potrošnike osvojil s prenovljeno podobo in novimi sadnimi okusi, letošnje poletje pa jih bo navdušil z novim »Fruc Summer Special«, ki ga zaznamuje harmonični okus breskve in pomaranče z dodatkom aloe vere. Tako kot vsi ostali izdelki iz Fructala je tudi Fruc popolnoma naravna pijača, saj ne vsebuje konzervansov, umetnih barvil in sladil. Fruc je torej totalno kül!

Fructalove sadne pijače pod blagovno znamko Fruc so osvežilne in negazirane in so zaradi nižje vsebnosti sadnega deleža (10 do 30%) namenjene odžejanju. Fruc že od samega začetka, to je od leta 2000, zaznamuje mladostna podoba. Namenjen je inovativnim in dinamičnim ljudem, ki se ne bojijo drugačnosti. Slogan Fruca totalno kül in črkovni simbol Ü sta se v komunikaciji med potrošniki že dodobra zasidrala, kar je še dodaten dokaz njegove priljubljenosti. O tem fenomenu govori tudi Facebook stran FRUC, ki trenutno šteje skoraj 23 tisoč oboževalcev, številka pa iz dneva v dan narašča.  

»Lanskoletna odločitev za prenovo blagovne znamke Fruc in nadgradnja z novimi, svežimi okusi je rezultat Fructalove želje po nenehnem razvoju novih izdelkov in zadovoljevanju vse zahtevnejših potrošnikov. V letošnjem letu smo na trgu uspešno uveljavili prenovo ledenih čajev pod blagovno znamko Fructal, z novim Frucem pa smo svoj položaj »trend setterja« na trgu še utrdili,« je ob tej priložnosti dejal predsednik uprave Fructala Drago Kavšek.

Fructalovi strokovnjaki nenehno sledijo zahtevam in okusom potrošnikov, zato so za letošnje poletje razvili nov okus, ki bo dopolnil bogato paleto obstoječih okusov Fruca. »Vsi Fructalovi izdelki so izdelani po okusu potrošnikov, do katerih smo prišli na podlagi številnih testiranj in okušanj. Zanimivo je, da je sta okusa breskve in pomaranče ostajata med najbolj priljubljenimi okusi med Slovenci. S kančkom aloe vere pa smo novemu Frucu dodali še trendi pridih,« pojasnjuje Tina Tomažič, direktorica marketinga in razvoja v Fructalu.

Sicer pa Fruc ne osvaja zgolj s svojo izvirno podobo in pristnim okusom, temveč tudi s privlačnimi nagradami. Med 15. aprilom in 15. julijem tako poteka tudi velika fül kül FRUC SMS nagradna igra, kjer bo glavni zmagovalec prejel osebni avtomobil Ford Fiesto. Vsak mesec pa v sklopu nagradne igre izžrebajo tudi dobitnika skuter motorja znamke Piaggo. Več o nagradni igri pa najdete na: fruc.si/nagradne_igre.

Obstojnost vseh Fructalovih izdelkov, tudi Fruca, se doseže z moderno HTST pasterizacijo, ki zagotavlja, da se v sadni pijači ohranijo naravne sestavine iz sadja. Sokovi so polnjeni aseptično v zaprtem prostoru, da ne pride do okužb iz zraka, prav takšna polnitev pa omogoča daljši rok trajanja brez uporabe konzervansov.


O Fructalu

Podjetje Fructal je že od svojega nastanka usmerjeno v izgradnjo pozitivnega odnosa do narave. Zato se pod blagovno znamko Fructal tržijo le tisti izdelki, ki so dosledno sledijo poslanstvu podjetja – visoko kakovostni izdelki iz sadja in drugih plodov narave, ki zadovoljujejo potrošnikove potrebe po zdravi in uravnoteženi prehrani.

Skladno s spreminjajočimi potrošnikovimi potrebami se v zadnjih letih spreminja tudi strategija podjetja in blagovna znamka sama, saj s svojimi inovativnimi izdelki ne le sledi, pač pa tudi ustvarja trende v kategoriji sokov, nektarjev in pijač. Prav inovativnost je tisti ključni element, ki ohranja dobro kondicijo tradicionalne blagovne znamke.
Vsi izdelki izražajo Fructalovo usmerjenost k življenjskemu stilu modernega človeka in taka je tudi vrednota blagovne znamke – okrepiti in povečati svojo tradicionalno vlogo zaupanja v sedanjosti.

Peter Topić

Peter Topić univ. dipl. soc. del., TAP, CSAT zasvojenost s seksualnostjo, seksualna anoreksija, druge nekemične zasvojenosti, čustveni incest

Postavi vprašanje

Sonja Kapun

Sonja Kapun dr. med. spec. interne medicine

Postavi vprašanje

Vsi Viva strokovnjaki