Portal Viva za optimalno delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate z njihovo uporabo?


Strinjam se     Več o piškotkih »

Skrij
< >
 

 

A- A A+

5 nasvetov za trdne kosti

(Foto: Jupiterimages)

1. Čeprav je mleko hranljivo, redno pitje mleka ni najučinkovitejši način preprečevanja osteoporoze, saj mlečni izdelki povečujejo kislost organizma. Da telo zmanjša kislost, kosti sproščajo kalcij – alkalno kostno sol. Zato raje uživajte obilo temne zelenjave (ohrovt, blitva …), v kateri se skriva veliko kalcija, njen pH pa je bazičen. Določite si dneve, v katerih en dan ne boste uživali mlečnih izdelkov.

2. Ne zanašajte se na dodatke k prehrani s kalcijem. Telo namreč izkoristi samo 30 odstotkov kalcija iz tablet, kalcij iz zelenjave pa izkoristi približno 60-odstotno.

3. Za trdne kosti so pomembni še drugi vitamini, zlasti vitamina D in C.

4. Za zdrave kosti boste poskrbeli tudi z rednim gibanjem, denimo z jogo, s plesom, plavanjem, športi z loparjem, tekom …

5. Skoparite s soljo: če je v telesu preveč natrija, morajo ledvice močneje delovati, če naj očistijo njegov presežek. Za to pa potrebujejo kalcij!

Vam je članek všeč?


Išči po ključnih besedah

kalcij , osteoporoza

Povezano

Dodajte svoj komentar

Komentiranje člankov je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Prijavite se v portal ali se brezplačno registrirajte.